Gå til innhold

Pen E46


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har 9x19 bak med 235/35 og fyller ut ganske bra (Kunne vært mer da). Han har sikkert 9.5 eller 10 bredde på felgene bak. Han hadde sikkert hatt problemer hvis han ikke hadde valset. Men er enig at det ikke så fint ut. Kunne vel sikkert valset litt mindre.

Jeg hadde ne festlig opplevelse på lørdag som var. Var på shopping etter ting og tang til den nye leiligheten jeg og dama holder på med.

Dette hadde vi stuet inn på det meste: 10 x 3 liter maling, 30 liter tapetlim. 6 ruller med tapet og 16 pakker med laminat (totalt 26m2).

I tillegg anlegget mitt som sikkert veier 25 kg.

Tenkte jeg skulle sjekke om det gikk greit med bakhula. Holdt på å dette i bakken. Der var nesten felgkanten innunder hjulbuen. Fikk ikke fingeren innunder. Tenkte med meg selv, dette KAN ikke gå bra. Men hadde ikke noe valg. La av gårde. Og til min store overaskelse tok den ikke i i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Fortsatt skrift igjen på utsiden av dekkene altså? ;-)

Leste om en eller annen som hadde dekk som rubba så mye at hele skrifta på dekkene var borte. I en kontroll forklarte han at dekksjappa hadde snudd dekkene feil vei slik at skrifta var på innsiden - og de trodde på ham. :D

Var på et eller annet forum jeg leste det nå nylig, kan være her også for alt jeg vet. Går i surr med alle disse forumene... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp all skrift igjen her.

Vet ikke om du fikk med deg noe om den M# GTen jeg skrev om på BMWCCNs forum. Han hadde fått på 18" BBS CH felger.

10" bak med 255/35. Dagen etter så jeg den igjen. Da hadde han fått masse sår og flenger på dekksiden. EN dag etter han hadde fått dem på. Så ikke ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kom sårene av da? Rubbing eller har han tatt noen kanter?

Går rykter om at bilen er full av litagokartonger og annet søppel også. Ikke særlig flink til å ta vare på bilen han der? :?

En M3 GT fortjener da bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår/flenger kom av at den rubber mot hjulbuen.

Litagokartonger så det synger etter ja. Han er en skikkelig rotekopp. Alle bilene han har hatt har det ligget boss fra sikkert år tilbake. Han har også en E30 325IM som han skal bygge om med M5 maskin og kompressor. Men det er på is nå en stund. Så har du sikkert sett den andre bilen hans. En blå Peugeot 206 med hvite 17" MOMO felger og den originale frekkisfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om en eller annen som hadde dekk som rubba så mye at hele skrifta på dekkene var borte. I en kontroll forklarte han at dekksjappa hadde snudd dekkene feil vei slik at skrifta var på innsiden - og de trodde på ham. :D

Var på et eller annet forum jeg leste det nå nylig, kan være her også for alt jeg vet. Går i surr med alle disse forumene... :o

Du leste det nok på BMW CCNs forum (http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/diskusjon_gren.asp?IdNr=119561) der jeg omtalte denne bilen:

cotm9809.jpg

215/40-16 på 9x16 foran og 245/35-17 på 10x17 bak - godkjent i vognkortet! Senket 90-100 mm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...