Gå til innhold

Mitt første møte med en M3 CSL!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jau, da hadde man fått studert Haakons M3 CSL (kjørt 800 kilometer) på nært hold. :)

Grom bil, annet er det ikke å si om den saken. Og setene er herlige, men det mest fantastiske må allikevel være rattet! Et slikt vil jeg ha! ;)

Forøvig en helt vanvittig lyd. Fikk filma den litt under aksellerasjon og slike ting, og har den på film når den drar oppi 7000 rpm. God lyd! :twisted:

Får se om jeg legger ut noen bilder litt senere, dårlig fotovær og galskitten bil (kom fra Oslo), men det får så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, det var helt tilfeldig - Haakon hadde tydeligvis sporet opp nummeret mitt og ringte meg 15 minutter før han var på Ålgård. Hadde ingen anelse om at han kom hitover i dag, så det var en morsom overraskelse.

Gleder meg forøvrig ikke mindre til slutten av april etter dette, når dere begge to forhåpentligvis dukker opp. Forstod det slik på Kjell at det vil bli en klubbkveld i forbindelse med at dere kommer, så det kan jo bli morsomt!

Dette var ellers en kald fornøyelse! Får håpe det blir bedre fotovær neste gang. Kan bli bra å få knipsa to CSLer i lag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dro fra Ålgård rett før 15 tror jeg. Etterpå skulle han møte svogeren til Thorleif (tror jeg?) ved Statoil og så kjøre hjem til Bergen. Han var tom for strøm på mobilen, og hadde glemt mobilladeren, så det er nok litt problematisk å få tak i ham nå... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fikk og en beskuelse av hans nydelige M3CSL.

Han ringte meg i går og vi avtalte et møte. Hyggelig fyr og et hyggelig syn av en tysk perle. Setene var bare konge ja. Og ikke minst lyden.

Fikk tatt en del bilder i solen. Tenkte å legge dem ut her hvis jeg får et galleri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...