Gå til innhold

Snøbrøyter?


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

En uke siden jeg satte på leppe på bilen.... og i går kveld gikk den igjen... ikke er bilen spesielt lav heller... kom kjørenede, og en snøbrøyter hadde kjørt tvers over vegen så det lå en fin kant på ca 25cm midt i veien... da var det plutselig jeg som var brøyteren... hele leppa ble splintra.. :( småkjedelig men.... Er det ikke sånn at man kan klage hvis bilen er på en viss høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan klage på hull i asfalten og alle slike ting, men snø og en ettermontert leppe har jeg mine tvil til at du kommer noen vei med. Men du kan jo gi det et forsøk. Tviler på at det er verdt det!

Vil uansett påstå at det er rimelig dumt å skru på en leppe midt på vinteren. De fleste jeg kjenner skrur de av om vinteren... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt av frontspoileren for vinteren jeg også. Men jeg har jo GTS som endrer utseende ganske så kraftig, så ikke f**n om jeg tar noe bilde av fronten på E30'n nå for å legge ut her... Men jeg er uansett veldig glad for at jeg har tatt den av! Tok den av dagen før snøen kom (2 uker sia), og er HELT sikker på at frontspoileren min hadde vært litt av et byggesett nå om jeg ikke hadde tatt den av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...