Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Vil fortsatt ikke på noen måte forsvare henne, men det er vel på en måte litt forskjell på om det er eksen eller en helt annen hun havner til køys med.

Hun har jo vært der før med eksen..

Kanskje hun fant ut at det ikke var noe å gå tilbake til igjen? Men har det skjedd flere ganger... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. tror ikke det har skjedd flere ganger. virker som hun er ærlig med meg når hun forteller. men man vet jo aldri :cry:

har pratet et par ganger med x'n hennes på fest og slikt tidligere.

og jeg lurer på om det kan være en ide å stikke oppom han for å høre hva han har å si til dette!

han vet ikke at jeg vet hva som har skjedd, så vist jeg prater med han, vil kanskje han fortelle vist det har skjedd flere ganger :?

så kan jeg jo fortelle samboeren hans i samme slengen :D hu vet ingenting og er jo i samme situasjon som meg uten å vite det.

hun virker nok rimelig syk og sleip for utenforstående. det forstår jeg.

og vet at jeg og nok kommer til å se det etter hvært, men det er jo alt det gode i henne og da! som jeg må få ut av hodet mitt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta tiden til hjelp. Det vil være kjipt å ta en forhastet besluttning basert på hva andre folk tror og mener. Prat med dama di og prøv å få hele saken i perpektiv. Ting blir litt forvrengt i sånne stunder som dette, og da skal det ikke mye til for å gjør en feil besluttning.

Det kan godt hende at dere kan lev ett lykkelig liv sammen, uten noe videre problemer. Eller at forholdet etter hvert faller i grus. Du vil uansett komme klokere ut av denne hendelsen, uavhenging av utfallet... Håper nu, og tror det :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo alt det gode i henne og da! som jeg må få ut av hodet mitt :roll:

Slik er det alltid når forhold går i vasken. Jeg har hvertfall en tendens til å sitte å fokusere på alt det gode når ting har skjært seg, mens jeg ikke hadde det noe bra i forholdet mens det varte. - noe som går opp for meg når jeg har fått det litt på avstand.

Er også enig med han som sa at du burde tenke på ungene, det er ikke sunt for barn å leve med to voksne som ikke har det bra. Jeg ble selv oppdratt av faren min og "tror" ikke jeg har tatt noen skade av det :wink:

Men skjønner at du har det vanskelig i denne stund. Kan jo egentlig ikke si annet en det jeg vet med meg selv, at jeg ikke hadde greid å ha det noe godt med meg selv i et forhold uten at jeg kunne stole på dama. (noe som igjen hadde påvirket mitt humør og mine omgivelser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få den dama ut av livet ditt og glem det selvom det er vanskelig. Kjip at de fine damene behandler oss som dritt. Kanskje gå ned hakket i finhet for å få en snill og tro dame. Nei faen gutta. BMW'ene svikter ihvertfall ikke.

Din melding medførte at jeg kom til å tenke på en gammel bekjent i Oslo. Han hadde alltid den strategien at når han gikk på byen sjekket han konsekvent opp den fineste dama ...for så mot slutten av kvelden nedlegge hennes mindre pene venninne. Hvorfor ? ...jo fordi venninnen alltid knullet som om det var hennes livs eneste og siste mulighet for skikkelig lidenskapelig sex. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner hva dere mener. men uansett hvor det går, så vil

jeg så gjerne finne ut hvorfor hun gjorde det! har hun følelser for han så blir det jo litt enklere for meg å bryte.

men det er jo det igjen at hu sier til meg at hun ikke har noen følelser for han. alt var en stor tabbe, og tenkte overhode ikke den kvelden. hun vil bare glemme det. og sku ønske det var ugjort. så hva skal man tro :roll:

syntes det er det minste hun kan fortelle meg, det fortjener jeg etter snart 2 år sammen. en grunn må det jo være.

er så drita lei kvinnfolk nå at jeg vurderer stærkt å bli homofil :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun bør komme med en veldig bra unnskyldning for dette mener jeg. holder ikke med att jeg angrer og feller noen tårer og sier jeg skal aldri gjøre d igjen. for d er for lettvint.

men som jeg skrev lengre opp hadde jeg kastet henne ut.... for d gjorde ikke jeg og når dama etter 2 år dumpa meg er d litt for surt att jeg ikke vraka henne for d hun gjorde når hun vraka meg for og ikke ha gjordt en ting.. :) og nå har jeg ny kjærest 2 barn og er forlovet så life goes on :) har d bedre enn noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samme situasjon for noen år siden, da hun jeg var sammen med da var utro med en jeg kjente. Som det gikk ble jeg den siste som fikk vite om det. Da følte jeg meg passe dum. Kvelden jeg fikk vite det spannt jeg ut av gårdsplassen i sinne.

Etter å fått roet seg bestemmte jeg meg for å gi henne en ny kjangse. Ikke lenge etter traff jeg han hun hadde holdt på med, på byen, og jeg huket tak i han for å gi han for å gi han en liten advarsel. Lang ble jeg i maska da det rant ut av han at de fremdeles hadde kontakt.

Da var det et ring til dama og ba henne brenne i helvete, og et ring/bootycall til en tidligere eks for en omgang for å glemme/hevne eller hva det nå var godt for. Fikk iallefall mine tanker på andre veier.

Tingen er at det somregel kommer som lyn fra klar himmel at en du elsker og som du tror elsker deg kan være utro. Hadde du spurt henne en uke før hun var utro om hun noen gang kunne ha vært det, hadde hun svart nei, og du hadde trodd henne. Spør henne idag og se om svaret er like mye verdt.

Det er masse fisk i havet og mange biler på veien :)

Tillit er alt i et forhold.

Dump henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med for et år siden, hu rota med 5 stk på samme fest, og hadde sex med han ene. MENS jeg stod og så på. Skikkelige fylletøs, jeg sa fuck it, du får glemme meg, og 1 mnd etter jeg gjorde det slutt ble hu sammen med han ene der.

Mer trenger jeg vel ikke si...? Kvinnfolk er korrupte, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...