Gå til innhold

E34 sedan og bagasjevolumindex


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Bagasjerommet er 340 liter som nevnt over, vil bare nevne at det IKKE er stort i forhold til bilens størrelse. De aller fleste biler på den størrelsen har mer plass både der og i baksetet. Men for de aller fleste er det mer enn bra nok , det er jo bare noen handleposer som til vanlig blir slengt oppi bagasjerommet uansett, og drar man på tur og ikke får plass, har man rett og slett pakket for mye, de fleste bruker bare halvparten av det de har med seg uansett. Jeg har aldri hatt behov for takboks på E34 på telttur (2 voksne 2 barn). Jeg fikk også plass til telt, 2 luftmadrasser, 2 soveposer, 2 strandstoler, kjølebag og to bager i Z3'en min, der er det bare 160 liter, det eneste som ikke lå i bagasjerommet var 1 sovepose som jeg hadde bak seteryggen, så det er utrolig hvor mye det er mulig å få med seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagasjerommet er 340 liter som nevnt over, vil bare nevne at det IKKE er stort i forhold til bilens størrelse. De aller fleste biler på den størrelsen har mer plass både der og i baksetet. Men for de aller fleste er det mer enn bra nok , det er jo bare noen handleposer som til vanlig blir slengt oppi bagasjerommet uansett, og drar man på tur og ikke får plass, har man rett og slett pakket for mye, de fleste bruker bare halvparten av det de har med seg uansett. Jeg har aldri hatt behov for takboks på E34 på telttur (2 voksne 2 barn). Jeg fikk også plass til telt, 2 luftmadrasser, 2 soveposer, 2 strandstoler, kjølebag og to bager i Z3'en min, der er det bare 160 liter, det eneste som ikke lå i bagasjerommet var 1 sovepose som jeg hadde bak seteryggen, så det er utrolig hvor mye det er mulig å få med seg .

Jeg er helt enig :D ...se evt. denne diskusjonen:

http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p ... c2a7#29907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

340 liter var jammen meg ikke mye!

Vi kjørte en Mondeo kombi leiebil til Tyskland i fjor og jeg ble imponert over bagasjerommet i denne bilen som var på hele 500 liter. Det var helt fullt på hjemveien så hadde vi kjørt E34 da måtte vi lagt igjen 160 liter.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har registrert at det er vel så mye bagasjeplass i min bil som i en E46 Touring :P . (At jeg må legge igjen familien er en helt annen historie...).

Jeg kan fint reise bort i 14 dager med 2 stk. 104 liters kofferter, men jeg kan også klare det samme med èn 50 liters koffert. Det er stort sett et spørsmål om prioritering. (Jeg har aldri egentlig hatt bruk for 10 par sko og aftenkjole på ferie...)

Behovet for plass til feriebagasje kan strekkes i nærmerst i det uendelige... I USA er det f.eks. ikke uvanlig å ha en kjekk liten "convertible" + et par motorsykler på henger bak den enorme bobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...