Gå til innhold

M5 originalfanger ønskes kjøpt snarest


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger en original E60 M5 frontfanger snarest. venter på bakfanger, så da ser det litt teit ut med org front og M5 bak.

Skader er ingen hindring. sett gjerne inn en link her om en som selger en slik en etc. pris blir vi enige om.

PM / tas@altombil.net

d7_1_b.JPG

trenger tips om hvor jeg kan få kjøpt en slik en eller om noen har, eller noen har en kamerat som kan skaffe osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at dette er en fanger svært få har liggende på loftet.

Det er sant, men for det første: det finnes folk som kan skaffe slikt, for det andre kan det hende at noen har sett slike på nettet og for det tredje kan noen ha en kamerat som kjenner en som kan skaffe etc.

Jonte: Den i midten er M5 fanger, resten er M-Tech. Jeg liker ikke å handle fra ebay, og dessuten er jeg ikke medlemm pr. idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte: Den i midten er M5 fanger, resten er M-Tech. Jeg liker ikke å handle fra ebay, og dessuten er jeg ikke medlemm pr. idag.

Med en så spesiell og sjelden fanger må du nok ty til EBay eller lignende. Jeg har handlet masse på EBay og jeg gjør det fortsatt. Ingen problemer. Registrer deg, by, og få fangeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til ebay. det er rett og slett fordi at jeg kan punge ut med 1000 dollar og så får jeg ikke noe i posten. 1000 dollar er såpass mye penger at jeg ikke tar sjangs. denne M5 fangeren var jo budet på 56 euro eller noe, men uansett har datoen utløpt. Skulle gjerne ha meldt meg på i ebay, men jeg er litt skeptisk til å ikke få det jeg bestiller/kjøper. mulig jeg er litt sånn men :?

rop ut om noen kan skaffe, eller vet om noen som har en slik en for salg. helst innen Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til ebay. det er rett og slett fordi at jeg kan punge ut med 1000 dollar og så får jeg ikke noe i posten. 1000 dollar er såpass mye penger at jeg ikke tar sjangs. denne M5 fangeren var jo budet på 56 euro eller noe, men uansett har datoen utløpt. Skulle gjerne ha meldt meg på i ebay, men jeg er litt skeptisk til å ikke få det jeg bestiller/kjøper. mulig jeg er litt sånn men :?

rop ut om noen kan skaffe, eller vet om noen som har en slik en for salg. helst innen Europa.

Det skal ikke du være. Kjenner mange som kjøper bildeler fra statene.. feks pappa kjøper en del til sin veteranbil. Han får alltid det han kjøper. Ebay er en seriøs side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går glatt ann å bli lurt på Ebay og, selv om en betaler med PayPal også.

Jeg har handlet lenge og mye både fra Tyskland, Australia, Østerrike, Sveits og Statene. I dette øyeblikk har jeg faktisk 6 dyser jeg har kjøpt nye fra et firma i statene - med 1000-vis av positive feedbacker. Men dysene har jeg ikke fått, og får ingen kontakt med selger. Paypal prøvde å trekke pengene tilbake, men kontoen til selger var tom...

Men jeg blir ikke skremt allikevel, for Ebay er så seriøst som det bør være. Det synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner deg veldig godt TAS... er også en smule skeptisk til å handle på ebay... er du forresten sikker på at orginal M5-front passer... om du skal ha deg ny front, bak og eksos er det jo nesten billigere å kjøpe en M5 i sin helhet da ...hehe.. nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en 520iA som jeg har gitt 560 000 for og en M5 til over 1,5 millioner kroner. tviler på at eksos, framfanger, sideskjørt og bakfanger koster nesten 1 million kroner ;)

ja, M5 front skal passe i følge Koed, men jeg ser jo på blandt annet ebay at den står som både E60 og E61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...