Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Yes, det og M-tech hekk mangler ;)

Jeg kan sikkert ta med ett par sånne til deg når jeg skal ned til Skien å montere potta jeg har bestillt. Ca. to uke til jeg skal ned dit tipper jeg :wink: .

Ja, kanskje det... Men kjenner du noen som sveiser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ikke så mye som har skjedd med bilen utenom vanlg vedlikehold.. Byttet 8 klips til M-tech støtlistene, fant ut at listene var modne for utskiftning så bestilte nye fra GS. Har også kjøpt et sett brukte rails som er på vei snart. :) Er flassete og korrosjon på de som er der nå.

Reiser nedover til Danmark på ferie til lørdag, så tenkte å ta diverse småting på bilen før avreise. Bytte olje+filter og skal sjekke en ulyd som har vart en stund.

Skal også ha ny viftereim og klimareim og bytte dørlås.

Så avbalansere felgene, er litt risting ved normal kjøring...

Leter fremdeles etter mellomstor kjørecomputer med CC, M3 hekkfanger og sideskjørt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat montert kliss nye M-tech lister på sidene og nye lister på front- og bakfanger. Det gjorde seg gitt!

Kjøpt viftereim (300 spenn!) og reim til klimakompressoren. Bestilt ny lås på førersida og justert lyktene.

Fikk gjort endel idag, avbalansere felger imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var felgene foran avbalansert, begge var det ubalanse i. Merket umiddelbart endring etterpå, ristingen i rattet var borte :) Byttet også viftereim og klimareim, og når vi tok av viftereima så vi hvor slitt den EGENTLIG var!

Det var en stor bit som var slitt vekk i gummien, på ca 2 cm, og denne laget en dunkelyd hver gang den passerte strammehjulet...økte ved akselerasjon. Ble ganske lettet da lyden ikke var verre enn det... ;)

Solgte også de gamle m-tech dørlistene samt de fra fangeren foran idag til en annen med E36. Greit at noen har bruk for brukte deler og, ellers hadde de vel bare blitt liggende i kjelleren. :)

Bilen er klar for ferie nå, tar båten ned til Hirtshals ikveld og skal være en uke i Danmark. Blir kanskje en tur innom Tyskland også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...