Gå til innhold

JonEldaR`s E34 M5, Solgt og vraket av ny eier...


 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil ja!

Men som flere andre har nevnt. De orginale baklyktene er penere. Er ikke helt sikker på AE heller.

Behold den lilla helt ned. Selv om de grå skjørta er et m5 kjennemerke, synes jeg det er penest med samme farge hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AE lykter og Klar glas spredere :

IMAGE_00006.jpg

IMAGE_00010.jpg

IMAGE_00011.jpg

Sprederne ga et skikkeligt løft på fronten, myyyyyye penere enn original lykterne.

AE lykterne har for dårlig lys i ringene......skal se hvad jeg kan gjøre med det en dag jeg får tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for mange gode tips! synes fronten ser litt for luksusaktig ut sånn den er nå, noen tips til å få den litt sintere? f.eks: Rieger Spoilerleppe infinity, lyktesenkere, svart kant rundt grill istedet for chrom og sorte DE-lykter med med sorte blinklys. lurer litt på om det kan gjøre den ganske sint i front?8) noen meninger om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at alt skal vere svart, bilen blir kjedelig å se på og mister for mange linjer når alt er svart.

Min M5 har også svart front.....skal personligt hive hele driten og grave det ned.

5 serien kler seg med litt krom, men ufatteligt mange som har fuldstændigt annen holdning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke at alt skal vere svart, bilen blir kjedelig å se på og mister for mange linjer når alt er svart.

Min M5 har også svart front.....skal personligt hive hele driten og grave det ned.

5 serien kler seg med litt krom, men ufatteligt mange som har fuldstændigt annen holdning :P

det er det jeg er redd for, at det blir så svart at alle detaljer osv forsvinner i fargen. men vil gjøre den litt sintere på et vis:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne ute å kjører men hvis du skal ha et mer aggresivt utseende er det ikke noe som passer bedre enn sorte De-lykter, sorte nyrer og sortlakkert grill... Har en kompis som har gjort dette på en rød e34(minus lyktene) og det ser ganske bra ut! Kromringene rundt lyktene må også vekk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til å fjerne det brune guffe?

Har det på min og, tror det er noe voks som mange Tyskere tydeligt vis har brukt (ser det ofte på ebay.de)

Fortynner ;) hadde motorvask på gamle e30'n min med fortynner jeg, funka bankers det eneste at du må huske og bruke maske/få litt frisk luft innimelom :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Da har jeg så vidt begynt å koste på bilen litt :) startet med nye blinklys, tåkelys og lyktesenkere. Var på høy tid å bytte tåkelysene i og med at det rann vann ut av koblingsboksen når jeg skulle skru de gamle ut :P

dsc00613so9.th.jpg

dsc00612ms9.th.jpg

oppgraderinger som skal skje i løpet av vinterlagringen:

* ebc turbogroove bremseskiver med yellowstuff R klosser. *bestillt*

* nytt mattesett innvendig

* nytt pedalsett

* åpent luftfilter med div powerblanket o.l

* carbon emblemer *på plass*

* nye felger med kant 18"

starformevoma9.th.jpg

Dette blir en dyr vinter :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...