Gå til innhold

Månedens bil juli 2007 - E30 M3


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt, forrige bimmers-treff så hadde jeg ikke bremseskiver på den, den sto på bukker.. Vanskelig å kjøre med den da.. :) Ellers hadde jeg nok vært på plass med bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, forrige bimmers-treff så hadde jeg ikke bremseskiver på den, den sto på bukker.. Vanskelig å kjøre med den da.. :) Ellers hadde jeg nok vært på plass med bil.

Som sagt ja hehe.

Leste senest en post her om dagen hvor du sa at bilen ikke skal brukes på bane ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, forrige bimmers-treff så hadde jeg ikke bremseskiver på den, den sto på bukker.. Vanskelig å kjøre med den da.. :) Ellers hadde jeg nok vært på plass med bil.

Som sagt ja hehe.

Leste senest en post her om dagen hvor du sa at bilen ikke skal brukes på bane ;)

Det var helt til jeg ikke skulle kjøpe egen banebil allikevel det. :) Så litt må den jo prøves, men blir helt sikkert ikke mye. :)

Ellingsen B.:Nei da, de mattene er der de. Bare ikke på førersiden som var til vask når bildet ble tatt.

///MoePower:Det er ikke der ser du vel. :D Har ikke vært der så lenge jeg har hatt bilen. Men jeg tar gjerne imot ett panser om noen har ett stående.

Larsinnj:Blir tatt bilder av motorrommet når innsuget er på plass.

Skillbill:Hehe, så dere spiller den fortsatt ja. Det er godt å høre. Jeg traff nok godt der da skjønner jeg. Mange som liker den sangen, og absolutt den aller beste jeg har laget tror jeg. Har forøvrig to nye sanger liggende, men mangler enda tre stykker før jeg gir ut ny EP. Så det kan ta ei stund, er ikke så ivrig på musikk om dagen. Har du lastet ned siste EP'n min a?

Getribe:Bilen blir møkkete når det regner. Har ikke vasket bilen siden 29.April jeg nå. :D Og ser ikke helt poenget med å møkke den til så lenge jeg har to andre biler jeg kan bruke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...