Gå til innhold

Felger 2009 GS bildeler.10x18 til E-30 PÅ BIL s.38


Morgan GS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må jeg si var et lekkert felgprogram. Hvordan vil det være å velge andre farger på felgene, eller er det kun disse fargene som blir presentert her? Hvordan står det til med fargene på denne felgen f.eks..? Hvilke dimmensjoner vil disse bli levert i? (19")

ng6hnf0vj0gjrtnyqf8u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var et lekkert felgprogram. Hvordan vil det være å velge andre farger på felgene, eller er det kun disse fargene som blir presentert her? Hvordan står det til med fargene på denne felgen f.eks..? Hvilke dimmensjoner vil disse bli levert i? (19")

ng6hnf0vj0gjrtnyqf8u.jpg

Kommer 18-20"

Felgene er kun i de fargene som på bilde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var et lekkert felgprogram. Hvordan vil det være å velge andre farger på felgene, eller er det kun disse fargene som blir presentert her? Hvordan står det til med fargene på denne felgen f.eks..? Hvilke dimmensjoner vil disse bli levert i? (19")

*BILDE FJERNET*

Kommer 18-20"

Felgene er kun i de fargene som på bilde :wink:

Da håper jeg å kunne se tilsvarende felger i andre farger når det totale spekteret kommer ut på nettsidene deres.. Vil disse felgene bli levert i 9,5 eller 10x19 som det bredeste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si var et lekkert felgprogram. Hvordan vil det være å velge andre farger på felgene, eller er det kun disse fargene som blir presentert her? Hvordan står det til med fargene på denne felgen f.eks..? Hvilke dimmensjoner vil disse bli levert i? (19")

*BILDE FJERNET*

Kommer 18-20"

Felgene er kun i de fargene som på bilde :wink:

Da håper jeg å kunne se tilsvarende felger i andre farger når det totale spekteret kommer ut på nettsidene deres.. Vil disse felgene bli levert i 9,5 eller 10x19 som det bredeste? :)

9,5 på 18/19" og 10" på 20" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, leverer du disse til e46? er det stor kant på disse?

Konteineren med disse kommer i morgen så da kan jeg ta mål, :wink:

Det skal være bra kant på disse til 3 serie også , men størst på 5 serie da.

Det var vel hovedgrunnen til at vi bestilte dem fordi at de hadde bra kant til 3 serie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan man hente? Jeg tar gjerne ett sett av disse, og legger selvsagt om i garasjen på jobben for å endelig se bilen med sommerhjul for første gang :twisted: Morgan: kan du sende meg info om dekk og lev tid på pm? Vil ha disse liggende klare før våren kommer :P

t367 GS-silver edition 18-20"

wgetzy79k0fec99udylz.jpg

hva vil prisen på denne pakken med dekk i 19" til e46 touring bli? og hvilken bredde på felgene?

Dette er en felg i av høy kvalitet med rustfri stålkant ++

Vil vel komme på rundt 13000.- m dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkeli dumt at de Goldline felgene ikke kommer med 5er inpress da... de er 8.5 rundtom også eller???

8 eller 8,5 ja fram og bak men 80mm kant bak og 60mm fram.

Det er jo noe som heter spacer om du vil ha på en 5 serie da :wink:

Vi har spacere med styring til felgen så det gar bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...