Gå til innhold

Den store modell-byggesett tråden


Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje det var muligheter for at en slik tråd kunne være nyttig?

Jeg har iallefall kjøpt meg mitt første sett som jeg makker litt med for tiden. Ikke mye som er gjort, trenger bla. lakk for å få bilen klar til sammensetting, men her ser dere iallefall hva jeg har å jobbe med!

Bilen er en E30 325i 1/24 - av merket Fujimi, Felgene er OZ Racing, er vell temmelig like Futura..

rfja1nkk2br36fee9dl5.jpg

b43rfz8nzrnb8w0tc52w.jpg

yrig8pv43x92jqqp017m.jpg

Handlet også noen bredere felger av samme type, men de ble litt overkill føler jeg?

ihaubct297zz16eewzpj.jpg

Hjulet er bare satt på midlertidig, blir ikke så mye mellom dekk og skjerm når jeg er ferdig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du laget en tråd som dette! Jeg er veldig interessert i modellbygging og har bygget en del biler opp igjennom tidene, men også en del fly. Da mest passasjerfly. Nesten alle mine bygg får en liten "custom" oppbygging, hehe.

Har samme modell som deg faktisk, bygget den ifjor. Jeg har BBS RS på min jeg da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS RS var de desverre tom for når jeg bestilte, men ikke så aller verst de her heller :)

Custom er tøft, blir nok litt senk på denne, utenom det tror jeg ikke det blir stort, men kanskje startec baklykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje jeg skal ta bilde av mine også? da jeg nylig har begynt med det samme. Har nylig bygd en E21 Alpina, og en E30 M3. Har også en E24 "BMW Genuine BMW parts" som skal bygges, og en Jægermeister E21 :) Syns det er morro å fikle med slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke la denne tråden dø ut nå ;)

Jeg kan legge til noen byggesett jeg har drevet med i det siste da.

Jeg har også bygget denne Fujimi E30'n, da med bur og BBS RS. Sånn ble den seende ut:

hczcsytgd72daqc1rr3k.jpg

ex3k4fdmeaxvmy2he1q6.jpg

Så ble det til Ratmobile'n:

66mkfrlpw84xdvptnbkb.jpg

31njbzm5u06urkqdeqvi.jpg

Bygget også en 1969 Dodge Charger ifjor:

xf6imym7ufkjdu7q67qh.jpg

Også denne ble litt "rusten" ;)

sg52h7u2ewym6rz5bhyn.jpg

y7hltznq5ax57s2zholw.jpg

0m702goxxgiou8kiprz4.jpg

Artig med byggesett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Siden ingen andre er aktive i denne tråden, så får jeg være det ;)

Nettopp gjort (nesten)ferdig et "junkyard" prosjekt, enda en Charger, denne gang i 1:16

Har igjen å bygge et "podie", et diorama til å sette modellen oppå. Nå står den bare på underlaget sitt på bordet. Tenkt å kjøpe en A3-bilderamme og bygge et diorama ut av det.

Er ett tonn med detaljer på den, skal jeg vise alt, blir det mange bilder, hehe.

Her er et utkast:

0rmz8dikb0b5e19vnkgj.jpg

vw32sno6je8fdbqrik2r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud den siste var sykt rå :D utrolig god finish på arbeidet ditt FTE!

Driver å vurderer å begynne med dette selv, men tror jeg er mer laget for ekte biler da jeg er ganske skjelven på hånden :lol:

Men får ta å kjøpe ett sett og prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...