Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, han herpa vell clutchen på 520'en. Fair bytte det da.

Hadde dette vært min bil hadde jeg tatt med meg brekkjern og fått opp garasjen, og kjørt hjem i MIN bil.

Å sitte på internett og syte hjelper ikke, det er din bil, og din eiendom. Hent den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Litt av en luring han jørgen

Klarte ikke å dy meg så jeg sendte en mailforespørsel til han:

............................................................................................................

Er det mulig å komme å se på denne bilen?

Er denne registrert på deg?

Hvor lenge har du hatt bilen?

Hvorfor skal du selge den?

Kjenner du til hva som er skrevet om denne bilen på nett, er ganske mange som har sin mening om deg og dette.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Så kanskje jeg skal ta meg en tur til slalomveien 5 i morgen på vei hjem fra jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Litt av en luring han jørgen

Klarte ikke å dy meg så jeg sendte en mailforespørsel til han:

............................................................................................................

Er det mulig å komme å se på denne bilen?

Er denne registrert på deg?

Hvor lenge har du hatt bilen?

Hvorfor skal du selge den?

Kjenner du til hva som er skrevet om denne bilen på nett, er ganske mange som har sin mening om deg og dette.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Så kanskje jeg skal ta meg en tur til slalomveien 5 i morgen på vei hjem fra jobb :-)

Genialt! :lol: Håper han forteller litt av sin side i saken! :P Det eventuelle svaret, skal bli tilfredsstillende å lese! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke få med deg en han ikke vet hvem er til og stikke ned og prøve bilen da? 500 meter neddi veien står du med ixen hans mens kompissen din som kjører bare kjører ned til der dere står med den og bytter og kjører ixen opp til han. vanskligere en det er det altså ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke få med deg en han ikke vet hvem er til og stikke ned og prøve bilen da? 500 meter neddi veien står du med ixen hans mens kompissen din som kjører bare kjører ned til der dere står med den og bytter og kjører ixen opp til han. vanskligere en det er det altså ikke:)

Jeg har ingen IX som tilhører han.

Det er det vel en på Gjøvik som har.

Tenkte jeg kanskje kunne svinge innom slalomveien 5, der han bor på vei hjem fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å rette litt opp i hva som egentlig har skjedd her:

Jørgen har, etter mye om og men, inkl advokat fra vår side osv, betalt ut det Custom krevde for 520'en.

Jørgen's tidligere IX er overtatt av meg som delebil for hva den faktisk var verdt, dvs ca kr 2,50 og en svensk snusboks..

Den er på vegen igjen til sommer'n etter masse TLC :-)

520'en ligger atter ute på AutoDB i en sørgelig tilstand (som vi fryktet, og hvilket avgjorde at vi allikevel ikke turde bytte om igjen etter en viss tid. Vår frykt var berettiget, Jørgen har herpa den temmelig ille..).

Får vi det som vi ønsker, kjøper vi den tilbake for en femmer og gjør den istand etter han ikke får lurt vraket på noen andre.

Vi har også kjøpt en annen 520ia i knallstand, men Custom har for tiden valgt å kjøre 240. Noe jeg regner med tar slutt ganske snart da han har begynt å jobbe på Bmw :-)

Som tidligere skrevet, saken handler ikke om hvem som har den sterkeste pappa'n, men hvem som har mamma'n med de skarpeste tennene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...