Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg har ventet med stripene, er jo nettopp det at bilen skal slipes og poleres opp først.

Så mye detailing blir det nok ikke. Jeg kan lage/bygge/montere detaljer, men sånn "detailing" verken kan eller liker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Ser der ja! Gøy at du er såpass tilbaketrukken som du er, at du har et lite håp om å få en liten pokal ila. sommeren, så smeller du til å tar førsteplass på ditt første treff, som ikke er et BMW-treff engang! :applause::applause: Og med "uferdig" bil i tillegg! :P

Vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratolerer med pokal!

Ser veldig bra ut:)

Er enkli ikke noe fan av e28 men denne er utrolig fin :)

Takk for det, det er morro at det er andre enn E28eiere som liker bilen min!

Hahaha! Ser der ja! Gøy at du er såpass tilbaketrukken som du er, at du har et lite håp om å få en liten pokal ila. sommeren, så smeller du til å tar førsteplass på ditt første treff, som ikke er et BMW-treff engang! :applause::applause: Og med "uferdig" bil i tillegg! :P

Vel fortjent!

Joda, men nå skal jeg ikke bli for "cocky" her. Der var ikke sååå mange å krige mellom på dette treffet. Det blir værre på feks onsdag, på 1. mai treffet i Stavanger. DER er det somregel MYE gromt som stiller, og på et rent BMW-treff er det jo dødsmange nydelige og velbygde biler å sloss om pokalene med... Jeg er nå uansett dødsfornøyd med pokalen, og alle tilbakemeldingene som kom. Jeg overhørte også en diskusjon mellom 2 som sto ved siden av meg (som ikke visste hvem jeg var), der de diskuterte om hvor fin de syns bilen min var. Og det er jo godt med slik feedback mtp antall timer og kroner som har gått i dette...

det der var morro og se :) legger deg vell med et godt glis om munnen i kveld nå? :)

Garantert ;)

Med pokalen på nattbordet ;)

Ikke langt ifra sannheten det. Husk at jeg er snart 150 år gammel, og dette er mitt første treff jeg stiller med min egen bil. Så dette var morro!

Se der ja, første plass europeisk du fikk eller?

Følte ikke bmwene glei heilt inn i det treffet men.

Ja, det var førsteplass ikke-amerikatralle. Fornøyd med det jeg, helt supert... Litt rart at de ikke hadde flere kategorier, kun 4-5 kategorier liksom...

Men litt greit med en myk start da.... ;)

Grattis med pokal! :D

Thanks, det var en good feeling! Og en god start på sesongen...Nå har jeg fått pokal, svær var den også, så nå slipper jeg å gruble på om jeg skulle klare å stikke av med en pokal denne sesongen lixom...

Skulle jo ta så innigranskauen mye bilder i dag...

Grrr..... Not!

Ble jo ikke tatt noen i det hele tatt nesten, "jabbå" mi gikk jo i ett - så dette var morro... Masse fine tilbakemeldinger, fra både unge og voksne.. Det liker jeg :)

Når jeg kjørte til byen i drittværet i dag morges, rundet telleren 250tkm... Er nok ikke mange B7er som har så høy kilometer vil jeg tro, hehe...

IMG_2987_zpscfa9236d.jpg

Måtte jo spyle av den støvet, selv om det regnet som bare juling...

IMG_2988_zps561a23a5.jpg

Dette måtte jeg nesten ta bilde av...

Jeg hadde meg en runde på plassen, og da jeg kom tilbake såg det ut som at jeg hadde fått parkeringsbot, hehe... Men såklart, det var jo bare en flyer... ;)

IMG_2989_zps906dabfc.jpg

Et bilde av bilen fra treffet:

IMG_2990_zps58a9e480.jpg

Kadetten ved siden av bilen min startet jo akkurat opp når jeg skulle ta bilder, så det ser jo ut som at hele gjengen boikotter bilen min, hehe....

IMG_2991_zpse1cbd457.jpg

Joda, jeg er jo fornøyd - ingen tvil om det :)

IMG_2992_zps9218cdda.jpg

I morgen skal jeg prøve å få ut bakbremsene mine fra den låste skuffen som de ligger i, og gjerne få komplettere bilen mer før 1. mai treffet. Jeg må nok høyne kvaliteten litt til hvis jeg skal kunne hevde meg opp mot pallplass....

Hvis det er noen som har noen gode bilder av bilen min fra treffet, så legg de gjerne ut her... Jeg glemte jo helt å ta bilder....

Jeg er ganske sikker på at det hadde vært billigere å kjøpe pokalen selv enn å vinne den.. :D

Men på den annen side, hva er vel moro med det..? :wink:

Sant nok;)

Behold pokalene dine du, Lars, de har du selv fortjent å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...