Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"


ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

Altså, om jeg hadde gått for coilovers på bilen og satt på hardeste bak samt dekkstrekk, så kunne det gått en periode, men jeg syntes det blir ubrukelig når jeg kan ha med bare 1 person i bilen, men da må jeg ta det med ro i svinger osv. Det kommer nok til å gå med ditt felgvalg der : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stativ er nok en god ting å ha ja ;) er bare å leke seg med innstillinger og prøve forskjellige ting så lærer du mer :)

har holdt på med speilrefleks i 5 år nå, men føler fortsatt at jeg er som en nybegynner :P

hehe... ja er myyye å sette seg inn i

sitter og blar igjennom tråden din og fikk med meg at du hadde kjøpt deg nytt kamera

jeg driver litt med foto på hobby basis samt samarbeid med en kamerat som eier eget selskap og det er utrolig mye og sette seg inn i men legger ved en link til et guide som kanskje hjelper deg til og forstå iso lukker blender osv litt bedre ;)http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984477 etter 6 år med speilrefleks bruker jeg fortsatt denne siden innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker de felgene. liker det at de går så mye inn i midten bak.

Men jeg lurer på hva jeg skal kjøre bak. om det er 245/35-19 eller 245/30-19

Foran skal jeg ha 225/35-19

Jeg har bestilt de samme til min E91. Skal ha 235/35-19 foran på 8,5" felg, og 265/35-19 bak på 9,5" felg.

I vognkortet og førerdøråpning står 225/35-19 foran og 255/30-19 bak som alternative dimensjoner, så litt breiere vil jeg tro går veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker de felgene. liker det at de går så mye inn i midten bak.

Men jeg lurer på hva jeg skal kjøre bak. om det er 245/35-19 eller 245/30-19

Foran skal jeg ha 225/35-19

Jeg har bestilt de samme til min E91. Skal ha 235/35-19 foran på 8,5" felg, og 265/35-19 bak på 9,5" felg.

I vognkortet og førerdøråpning står 225/35-19 foran og 255/30-19 bak som alternative dimensjoner, så litt breiere vil jeg tro går veldig greit.

hmm. om du har kjøpt samme felgene så vil du ha en et18 foran og et20 bak, og den dek dim du har kjøpt da vil du ikke ha noe strekk bak og da kan det være at bilen din vil subbe bak. har en jeg kjenner som har de felgen jeg kjøper nå med 245 dekk bak og der er det ikke mye klaring. så håper du har en høyere et enn det jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg trenger litt hjelp nå. sitter her å grubler på hva farge jeg skal velge på felgene.. står mest på svarte eller mørkegrå.. men så kom jeg til å tenke at rødt og hvit passer jo bra sammen.. så hvite hjul?? hmmm. hva tror folk om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...