Gå til innhold

320 I E30, s50b30. ->video av oppstart


Os-Racing
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har no fått eu-godkjent bilen etter å ha skifta det meste i forstillinga. Fekk kommentar fra verkstedet som utførte godkjenninga at det var dårlige traversforinger bak og laus eksos. Så dette må jo også fiksast.

Men det nye er at det er kommet ny motor i hus :D Valget falt på ein s50b30 motor fra e36. Så no framover blir det prioritert å skifte div slitedeler på denne og få den rein og fin. Etterkvart blir det ombygging av travers og bunpanne slik at den passer i e30'en. Fekk også med mellomaksling fra 328, så denne skal passe rett på store diffen bak på e30. Anngåande bremser blir det wilwood bremser framme og orginale bak.

Bilder av motor:

k2fk7u7okt6sl7u16ytg.jpg

2wdoajn4evk7n2mus9l6.jpg

nou2fg635fo5yc6mtqeb.jpg

xrtlxr829ne6d6sddz8p.jpg

ukqli9befio08lo8v1ci.jpg

Som dåke ser på bilda var den ganske dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska motoren og dulla litt, så etter nokre timar blei resultatet følgande:

035fkueeakcq0bunn02b.jpg

7z5jhqavfijbbay0hqm9.jpg

cjyatt0npn6h71soo3dg.jpg

Bestemte meg også for å lakkere motorblokka i og med at det var litt rust på den. Satt den inn med rustkiller / zink som grunning / motorlakk fra mercruiser. Satser på at dette holder, skal i allefall tåle varme.

Lurer litt på registeret på desse motorane. Det er jo kjede, men må denne etterstrammast? Noken som veit? Og i såfall korleis gjør ein det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilder av hjul på bilen! :)

Ja, har desverre ikkje kjøpt dekk enda. Er litt usikker på kva dimensjon eg skal kjøpe. Noken forslag? Han som solgte felgane anbefalte 195/45/16 framme og 215/40/16 bak. (8" felg framme og 9" felg bak) Vil unngå valsing av hjulbuer, også vil eg ikkje ha alt for mykje dekkstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause::applause::applause:

Meget bra knut, gler meg til forsettelsen :) Godt vi er to som kan diskutere løysingar no som vi begge er s50 eigarar! Ja fekk montert sammen det meste i helga. Det store målet var å lakke traversen, men kom aldri så langt. Har laga koppar til motorputene på jobb denne veka, så er straks klar med dei, så neste helg bør den vere på plass kor den høyrer heime :) Har litt ekstra rør til dine puter og. Når er du tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
:applause::applause::applause:

Meget bra knut, gler meg til forsettelsen :) Godt vi er to som kan diskutere løysingar no som vi begge er s50 eigarar! Ja fekk montert sammen det meste i helga. Det store målet var å lakke traversen, men kom aldri så langt. Har laga koppar til motorputene på jobb denne veka, så er straks klar med dei, så neste helg bør den vere på plass kor den høyrer heime :) Har litt ekstra rør til dine puter og. Når er du tilbake?

Kanon! Ja, er godt å være to stk om slike ombyggingar. Etter planen er eg heime igjen på mandag, men det gjenstår å sjå kor mykje dette blir flytta. Ventar fortsatt på deler fra GS, blir knas å få saman motoren igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...