Gå til innhold

BMW M3-R


setra
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt om noen endringer ang gt2 ,men at dem (som kjører Porsche cup biler) prøver å få vekk biler som Håvard Lien sin Corvette bort i fra Gt1...

Noen store endringer i gt3/4 har jeg ikke hørt om.

Opplys meg gjerne!

Bra vist de ikke endrer noe på GT2. Synes det er et veldig bra reglement for Norge de har idag jeg. Er jo ikke så mange som kjører, så er veldig kjekt med et reglement som er åpent slik at mange kan være med.

Skjønner ikke helt hvorfor han skal vekk fra GT1. Definisjonen på gt1 bil er vel at bilen i utgangspunktet er bygd for å kjøre race. Så vidt jeg vet ble bilen hans bygd for å kjøre i trans am serien..

Hvilke dekk har du på rear wheels? :oops::oops::roll::D

27/65-18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noen endringer ang gt2 ,men at dem (som kjører Porsche cup biler) prøver å få vekk biler som Håvard Lien sin Corvette bort i fra Gt1...

Noen store endringer i gt3/4 har jeg ikke hørt om.

Opplys meg gjerne!

Bra vist de ikke endrer noe på GT2. Synes det er et veldig bra reglement for Norge de har idag jeg. Er jo ikke så mange som kjører, så er veldig kjekt med et reglement som er åpent slik at mange kan være med.

Skjønner ikke helt hvorfor han skal vekk fra GT1. Definisjonen på gt1 bil er vel at bilen i utgangspunktet er bygd for å kjøre race. Så vidt jeg vet ble bilen hans bygd for å kjøre i trans am serien..

Hvilke dekk har du på rear wheels? :oops::oops::roll::D

27/65-18

Lurer på om 265/30-18, passer på en helt vanlig e46?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bygget? Alt klart? Har du funnet en fag du skal ta første test? På bane...

Nei ikke fått fangeren og vingen ennå, og nå har jeg dratt på jobb i nordsjøen for de neste 14 dagene... Forhåpentligvis er bilen hel når jeg kommer hjem, så vist det ikke er vinter hadde det vært ålright å fått kjørt litt. På bane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med bygget? Alt klart? Har du funnet en fag du skal ta første test? På bane...

Nei ikke fått fangeren og vingen ennå, og nå har jeg dratt på jobb i nordsjøen for de neste 14 dagene... Forhåpentligvis er bilen hel når jeg kommer hjem, så vist det ikke er vinter hadde det vært ålright å fått kjørt litt. På bane...

Det høres jo bra ut. Jeg krysser fingrene for at vinteren velger å vente på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...