Gå til innhold

DIY for fastrustet vindusvisker bakrute E61


Leo
 Share

Anbefalte innlegg

Har slete lenge nok selv nå, til slutt ble hele gjennomføringen demontert helt :( Var ikke lett med tanke på ledninger til bryteren og glasset skulle være helt etterpå. :D

Men dog, når ferdig fant jeg ut at halvparten av jobben trengte jeg ikke og gjøre, og defentlig ikke og ødelegge noe som helst. Derfor har jeg laget en enkel DIY - send gjerne tips til endring på den. :D

Sørg for å ha tiden på din side - er viskeren helt rustet fast - ta deg god tid. Start med å la smøringen WD40 virken en dag eller to først :D

http://www.mediafire.com/?jlrwlqnuveut1sw,ieavjeda33t6x02,avbkmfdin5xipds

http://www.mediafire.com/view/?5c2n18uuv4urmnh som er en PDF fil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av mest simpleste jobbene man kan gjøre på en E61. Gjorde dette selv for noen mnd siden.

Du kan jo sikkert lage en DIY, sikkert noen som trenger litt info om dette senere en eller annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 4 years later...

Min visker stoppet nå. Kan noen ganger gå 3 cm og andre ganger står den bare der. Åpner vinduet og prøver å flytte viskeren manuelt, den er da veldig treg. Er redd for å ta i for mye, hvor tung skal viskeren være når ruta er oppe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde nett samme jobben selv. Min sluttet å virke. Prøvde og tjuvkoble den i høyre stolpe for å åpne luka. Fungerte ikke. Endte opp med å ødelegge gammel bryter for å kortslutte direkte på denne slik at luka åpna seg.

Deretter bårra eg ut gammel og monterte ny gjennomgående aksling samt bryter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...