Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Trur det blir gromt med 17"... Det er riktig størrelse, evt MAKS 18"..Er mange som kliner på for store felger på e46, og det syns jeg ser stygt ut, i forhold til størrelsen på resten av bilen.

Ser gjerne noen flere bilder da! Da får du nok bedre respons. Tøft med coupe og sekser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" ja. Da må du laaaaaangt ned ;)

Langt ned skal det bli ;) hehehe

Trur det blir gromt med 17"... Det er riktig størrelse, evt MAKS 18"..Er mange som kliner på for store felger på e46, og det syns jeg ser stygt ut, i forhold til størrelsen på resten av bilen.

Ser gjerne noen flere bilder da! Da får du nok bedre respons. Tøft med coupe og sekser!

Jepp 17 blir finfin størrelse på lav E46... 8)

Bilder kommer så snart været i bergen lar meg i det hele tatt vurdere å dra med med speilrefleksen ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg fått skikkelig god-priser på pressekit fra både ESS og Autowerke, men ser ut som jeg får for Autowerke sin pga det er sentrifugalpresse og dermed ikke skyhøyt moment :mrgreen:

Blir bestilt mandag, så kommer vel om en måneds tid! :mrgreen:

Ser fram til 365 hestekrefter og 370newton ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, her har det skjedd ting! :mrgreen: Her må det nok sittes på når kittet er ferdig montert.

Hvis girkassen tåler det ville jeg gått for skru-pressen til ESS, så jeg er enig :)

Sentrifugal er jo nesten bare en turbo med mindre effekt, og da kan må like gjerne kjøpe turbo. Pluss at skru-presse ser mye fetere ut :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, her har det skjedd ting! :mrgreen: Her må det nok sittes på når kittet er ferdig montert.

Hvis girkassen tåler det ville jeg gått for skru-pressen til ESS, så jeg er enig :)

Sentrifugal er jo nesten bare en turbo med mindre effekt, og da kan må like gjerne kjøpe turbo. Pluss at skru-presse ser mye fetere ut :mrgreen:

Hehe, ja her må man følge med jevnlig for å ikke gå glipp av ting! :lol:

Blir bestillt presse idag, venter kun på svar fra ESS igjen 8)

Alt av god-deler ligger nå å venter, så blir full montering så snart snøen bestemmer seg for å forsvinne :mrgreen:

Ser her ja. Denne har gått meg hus forbi! Vanvittig godt utgangspunkt, og det er jo noen hårete planer du har også! ;)

Ser frem til å følge med på utviklingen fremover! :D

Takk for gode ord! Ja ser ut som bilen blir riktig så bra med tiden :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt speilglass samt shadowline folie er også bestilt inn ;)

"donerte" vekk speilglasset mitt i Fløyfjellstunellen i helgen. Når vi nådde "høyere" hastigheter bestemte det seg for å stikke av. Forbanna E36 som MÅTTE terge meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...