Gå til innhold

Kode nytt språk med NCSExpert E39


sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en e39 1997 modell som er tysk imortert. Radio og dashboard er på tysk og skulle helst hatt det på engelsk. Har akkurat begynt å bruke inpa og NCSExpert og lært meg hvordan det fungerer. Lurte derfor på om det kunne vært mulig å kode inn nytt språk. Bladde gjennom et kodeark jeg fikk fra den ene modulen der det stod språk og under stod det Deutch. Hadde det gått an å skrive feks English her? Og om jeg først får napp på tråden av noen som kan dette, noe annet spennede/gøyt man kan kode inn?

 

Takker for svar  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alle språk som er tilgjengelige. Men hvis du søker etter et program som heter NCS dummy så kan du laste inn hver enkelt modul i det og se hva du har av alternativer... 

 

Ofte så er ece en verdi i stedet for engelsk feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke alle språk som er tilgjengelige. Men hvis du søker etter et program som heter NCS dummy så kan du laste inn hver enkelt modul i det og se hva du har av alternativer... 

 

Ofte så er ece en verdi i stedet for engelsk feks.

Har NCS dummy men har ikke brukt det enda, så en tutorial på hvordan man skulle bruke det men så mye mer anvansert ut enn uten dummy. Prøver meg frem uten og kan prøve ece som en verdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...