Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey,

Spørsmål vedrørende deler til bil.

Jeg skal kjøpe meg ny M performance 335i diffuser og lurer på om jeg absolutt bør velge originalt eller om det funker bra med kopi. GS skulle ha 6920,- for M performance ulakkert diffuser, mens eBay og Schmiedmann ligger på rundt 1500,- for ulakkert. Både GS, eBay og Schmiedmann sin diffuser er svart matt og grunnet. 

Noen kloke ord fra folket her inne?

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.H.D skrev:

Har selv orginal M performance diffuser på min f10. Dyrt er det, men da er du iallfall sikret skikkelig passform og kvalitet.  Vil tror du kan få den billige med litt pruting hos en BMW forhandler. 

Kjenner folk som har bestilt fra eBay og har fått varer som passer 99% og siste prosenten bare er å klemme/presse på plass. Så vet ikke om passformen er så fryktelig gæren :P tenkte mer på selve typen plast og holdbarhet. Vil lakken beskytte plasten/øke holdbarheten?

(til 6920,- så ville jeg trodd at den var ferdig lakkert...)

men med tanke på plasten; det er vel støpte deler alt sammen?

Har en kar som kan lakkere sånne deler for 1500,- per stk. Han sa at han ofte må sparkle og pusse en del før lakkering pga porer i plasten på diverse deler fra bla. GS.

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, E.H.D skrev:

Den orginale er ikke lakkert, og jeg har valgt å beholde den slik. Plasten ser fremdeles fin ut. 

Tenkte å lakkere den i Piano Black. Så den står i stil med exteriørlistene og speilkappene på bilen. Skal også ha leppe på bilen. 

Tenker noe i denne duren:

IMG_5101.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...