Gå til innhold

e60 tekniske problemer


e34er
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig en e61 520d 2006 modell. Når jeg kjøpte den var det feil med ene bremselyset på høyre siden, men det var kun dårlig kontakt, for den fungerte i ny og ned, og PDC (parkeringssensor). Etter å ha kjørt hjem begynte varsellampen å lyse, og så står det at den i passasjersete ikke har på belte. Den lyser uansett om jeg har med passasjer som bruker belte, og om jeg ikke har med meg noen. I tillegg begynner setebeltevarsleren å plinge når jeg ikke har med meg passasjer, så jeg må kjøre med belte i selv om jeg ikke har med noen. Etter noen dager begynte kom det også opp varsel på at høyre tåkelys og høyre "plate light" ikke fungerer, men som jeg kan se fungerer alt av lys. Er det noen som kan se en sammenheng i dette, og kan si meg hvordan jeg kan fjerne disse feilkodene?

Brukte en diagnosetester på den her om dagen , og da fikk jeg opp "Throttle valve actuato", og så står det 0043E2 under feilkoden. Noen som kan si meg hva dette er? :) Prøvd å googlet meg frem, men blir ikke helt klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis flere feil.

Ledningsbrudd i bakluka får alle e61 problemer med.

Setebelte varsel kan være flere ting, men setet tror at noen sitter i det så mulig det kan være en kortslutning i sensormatta eller en annen feil med srs airbag systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...