Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja då var siste gatebil over får i år og det var en nydelig helg med mye stemning som vanlig :) Valgte og stille ut bilen for første gang i mitt eie og vant 3 plass på Fineste Felg/dekk og er fornøyd med det :) Var veldig masse oppmerksomhet rundt bilen og alt var kjempe på den fronten :) Tenkte og kjøre litt på ettermiddagen lørdagen men da var det fult så fikk ikke kjørt :( Dette var litt kjedelig men fikk meg noen runder i min fetter sin grønne ford capri med nybygd cossi på 400 hk :D så dette var absolutt artig :) Legger ved noen bilder :)

Skrevet
Flott bil og flotte bilder!

Dog ser jeg jo at det er alt for mange E34'er med PC-Line. ;)

Ja hehe.. må si eg ble litt paff når eg så den røde siden eg ikke hadde annelse at den såg slik ut no :P

Skrevet

Ikke rart det er oppmerksomhet rundt den der. Den er jo tvers gjennom helrå. De felgene der passer som hånd i hanske på det ellers tøffe/stuka designet på e34en. FLOTT bil :)

Skrevet
Ikke rart det er oppmerksomhet rundt den der. Den er jo tvers gjennom helrå. De felgene der passer som hånd i hanske på det ellers tøffe/stuka designet på e34en. FLOTT bil :)

Takk takk :) Artig med posetive kommentarer :)

Skrevet
så denne inne på gatebil, vanvittig strøken :)

noe av det finere som var der inne

Takk, var veldig mye pent på ruden denne helgen synest eg :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...