Rayen Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Jeg er på Rudskogen fra Torsdag kveld Nice, kommer nok ikke der før lørdagen se om eg får stokke innom og sett på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Jeg kommer, er der fra fredags morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Jeg kommer, er der fra fredags morgen... Konge då blir det litt e34 då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Ja då var siste gatebil over får i år og det var en nydelig helg med mye stemning som vanlig Valgte og stille ut bilen for første gang i mitt eie og vant 3 plass på Fineste Felg/dekk og er fornøyd med det Var veldig masse oppmerksomhet rundt bilen og alt var kjempe på den fronten Tenkte og kjøre litt på ettermiddagen lørdagen men da var det fult så fikk ikke kjørt Dette var litt kjedelig men fikk meg noen runder i min fetter sin grønne ford capri med nybygd cossi på 400 hk så dette var absolutt artig Legger ved noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Gratulerer Var fin den røde M5`n også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Flott bil og flotte bilder! Dog ser jeg jo at det er alt for mange E34'er med PC-Line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Flott bil og flotte bilder!Dog ser jeg jo at det er alt for mange E34'er med PC-Line. Ja hehe.. må si eg ble litt paff når eg så den røde siden eg ikke hadde annelse at den såg slik ut no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Ikke rart det er oppmerksomhet rundt den der. Den er jo tvers gjennom helrå. De felgene der passer som hånd i hanske på det ellers tøffe/stuka designet på e34en. FLOTT bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Ikke rart det er oppmerksomhet rundt den der. Den er jo tvers gjennom helrå. De felgene der passer som hånd i hanske på det ellers tøffe/stuka designet på e34en. FLOTT bil Takk takk Artig med posetive kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 så denne inne på gatebil, vanvittig strøken noe av det finere som var der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 så denne inne på gatebil, vanvittig strøken noe av det finere som var der inne Takk, var veldig mye pent på ruden denne helgen synest eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Nice Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Nice Ride Takk takk Straks i vinterdvale no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Utrolig fin bil! Dog like jeg absolutt ikke det lakkerte i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå