Gå til innhold

Norges råeste 740I Manuell? MÅ sees! 19"RH-X Felger++ BYTTE?


BmwE34M5
 Share

Anbefalte innlegg

Selger da min flotte og ubeskrivelig tøffe 1994 730I Manuell som er totalt ombygget til 1996 740I. Jobben er gjort meget pent og bilen fremstår som et veldig bra eksemplar som skiller seg ut fra andre E38`er. Denne MÅ sees, prøves og oppleves. Som de fleste Bmw fans vet, er 730 og 740 V8 begge to, slik at det skal en del til før noen ser forskjell på disse motorene ved en eventuell teknisk kontroll feks. Det er i tillegg mye rimeligere forsikring på denne som en 730 kontra en orginal 740 bil, da 740 har ca 100 hk mer under panseret!

Bilen vil jeg kalle et smykke. Se bilder for å danne dere et inntrykk. Tviler på at det er noen som likner denne.

Jeg er åpen for innbytte/bytteforslag, kom med forslag!

Ring/Sms/Mail

Mail: henrikjacobsen90@gmail.com

Telefon: 920 84 774.

Ta gjerne kontakt for mer info!

cc900j1u71w7xw1qhfzd.jpg

fe751bcjjcrz4gizt2je.jpg

2vk99h50p20ho8gnpm2y.jpg

ak1cdzm70tzndhscuptv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du liker bil...Jeg har en 98 mod 740 ia 4,4 liter spekket med utstyr,,,

Diamantsort,,gått ca 300000 nå,,

og en 98 mod 520 ia 24 V med defekt topp...km stand 133 000.

Har også en 97mod 520 i donorbil til denne med bra motor,, denne er fullt kjørbar,,

men ikke norsk reg...Disse bilene i verdi vil kansje matche din pris for bilen,,??

Kom med forslag stod det,,he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

denne er solgt ja, anbefaler alle til og IKKE handle bil av denne karen.. mer useriøs type skal man lete lenge etter!

første kvelden ny eier har bilen, er det 5 poltibiler som stopper oss og på med håndjern og alt, for bilen var meldt stjelt stod det i dataen dems, da var skiltene stjelt men kommet til rette noe det ikke var opplyst om. dette fikk vi heller ikke noe beskjed om når vi handla bilen..

oblatene fikk vi beskjed om lå i hanskerommet, ( var så mye finere uten mente han ) og de lå jo ikke der, og han nekter og betale årsavgifta på bilen, tar ikke telefonen når han blir ringt til.

samme kvelden ( første kvelden nybileier har bilen ) begynner hjullageret og hyle, det blir jern mot jern på bakbremsen. han tar fortsatt ikke mobilen. så det var 10 000 samma uka som bilen ble kjøpt i deler og årsavgift.

han har vist drevet på med det flere ganger, har lest om samma situasjoner at han tar null ansvar etter han har solgt bilen. så ser du han selge en ny bmw, ikke kjøp den!! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne er solgt ja, anbefaler alle til og IKKE handle bil av denne karen.. mer useriøs type skal man lete lenge etter!

første kvelden ny eier har bilen, er det 5 poltibiler som stopper oss og på med håndjern og alt, for bilen var meldt stjelt stod det i dataen dems, da var skiltene stjelt men kommet til rette noe det ikke var opplyst om. dette fikk vi heller ikke noe beskjed om når vi handla bilen..

oblatene fikk vi beskjed om lå i hanskerommet, ( var så mye finere uten mente han ) og de lå jo ikke der, og han nekter og betale årsavgifta på bilen, tar ikke telefonen når han blir ringt til.

samme kvelden ( første kvelden nybileier har bilen ) begynner hjullageret og hyle, det blir jern mot jern på bakbremsen. han tar fortsatt ikke mobilen. så det var 10 000 samma uka som bilen ble kjøpt i deler og årsavgift.

han har vist drevet på med det flere ganger, har lest om samma situasjoner at han tar null ansvar etter han har solgt bilen. så ser du han selge en ny bmw, ikke kjøp den!! [-X

Jeg kjenner ikke karen, så er ikke ute etter å støtte han hvis du/dere har blitt lurt.

Men; er det ikke rimelig basic å sjekke belegg på klossene når man kjøper en bil? Bytter du hjullagrene selv om de ikke lager lyd? Visste dere ikke at det ikke blir sendt ut oblater i år?

Noe av dette kan dere ta på deres egen kappe, syns nå jeg ihvertfall. Hvis han opplyste om at årsavgift var betalt, men at det viser seg den ikke er det så syns jeg det er dårlig gjort av selger. Er enig med deg at hvis han ikke svarer på tlf. så er det garantert pga. at han ikke er interessert i å gjøre opp for seg, noe som svarer til oppførselen til en 10 år gammel guttunge uten kjønnshår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å si det..:

Stjålne skilt fører IKKE til arrest/håndjern... Men om politiet likevel gjorde dette, så må det ha vært andre ting som lå til grunn.. De pleier som regel å spørre først...

Oblatene trengs vel ikke lenger..Og manglende årsavgift sjekker man opp på forhånd, før man henter bilen..Har dere kontrakt? Står årsavgiften nevnt? Hvis ikke så blir han jo trukket årsavgift uansett til neste år (fra lønn/trygd) om han ikke betaler..

Hjullager? Ja sånt kan skje..kan vel ikke skylde på han? Bremser? Ja der kan man også se om det er klosser igjen eller ikke...Bilen har "åpne" felger så...ser klart klosser..Eller gå over bilens tekniske stand før kjøp..Helt normalt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den ble solgt i April måtte man fortsatt ha oblater da. Disse ble først lov å fjerne 1.mai.

Bremser og hjullager er sånn som skjer på en 18 år gammel bil

Kan ikke klandre selger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...