Gå til innhold

Nytt forum & nye funksjoner


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tjah. Da får vel jeg være første mann ut.

Litt synd at alle meldingene i det gamle forumet er borte, men det er nok altfor mye arbeid å konvertere de gamle meldingene fra tekstdb om til det nye formatet, og deretter importere de til SQL-database... :shock:

Dette nye forumet er iallefall mange ganger bedre enn det gamle. Forhåpentligvis skjønner folk seg på alle funksjonene, men skulle det være noe med forumet eller brukeren, så er det bare å maile eller slenge inn en melding på forumet, så blir det nok besvart!

Regner også med at BMWGuiden.no etterhvert vil få sider med mulighet for innleggelse av egne biler, med bilder og diverse informasjon. Når vet jeg ikke, men det kommer nok.

Hejdåh! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho.

Menneh... angående liv, så vel... tror det var et par hundre innlegg på det forrige forumet, så det var ganske så slapt, ja. Det ser ut for å være vanskelig å få BMW-folk i tale? :)

Kanskje sidene burde gjøres om til generelle bilsider istedenfor?

Problemet er jo bare at jeg verken liker eller kan noe om andre merker enn BMW. :P Måtte nesten delt opp sidene i seksjoner for hvert bilmerke, og hatt en ansvarlig person for hvert bilmerke. Både innhold og nyheter. Du tar Citroën? :P

Enda et problem er vel bare at det ville blitt enormt omfattende og svære sider. Som om de ikke er rotete nok allerede... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa. Tenk én "portal" med så mye informasjon som mulig om hvert bilmerke, mange brukere og folk med peiling på hvert bilmerke. Tilsvarende info som ligger her om BMW for alle andre merker. Det tror jeg kunne blitt bra. Hadde sidene i tillegg blitt gjort tilgjengelige på engelsk ville det vært gode muligheter for mye trafikk. Problemet da er vel bare enormt mye trafikk, så server- og linjeleie kunne blitt dyrt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg synes ikke det er riktig å kritisere et så bra initiativ som denne siden er! Jeg er medlem i BMW Club Norwway (naturlig vis) og der ligger fora-siden for øyeblikket nede, dette irriterer mange medlemmer der,da det vanligvis er veldig stor trafikk der.HER HAR VI ET ALTERNATV! Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror siden kan få stor nok trafikk selv om man begrenser seg til Norge, jeg! En engelsk versjon vil jo kun fungere dersom alle skriver på engelsk?!? Som Coupè nevner så er BCCN sitt forum p.t. nede og uansett har det en dårligere teknisk løsning enn dette (Sorry, gutter :lol: ) Hva med å i første omgang åpne for diskusjon av andre bilmerker og f.eks. kalle det "Andre merker" el. lign. Hvis det viser seg "å ta av" kan man evt. utvide. Man må uansett lære å krype før man kan gå... Aktive brukere kan brukes som "moderatorer" i de forskjellige foraene og sørge for at ting går "ordentlig for seg". (Tror seriøsitet i er viktig dersom folk skal "gidde". Nok av diskusjonsforum på nettet hvor det er så mye dr#¤¤-slenging at de som har noe vettugt å si ikke orker).

Synes dette private initiativet er SÅÅÅ bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Oida, har visst oversett dette her helt. Joda, takk for skryten. :)

Vi får se hvordan det går. Trafikken på sidene generelt er ganske høy, og forumet har tatt seg opp en del i det siste. Desverre er hyppigheten på innlegg i forumet utrolig lav sammenligna med trafikken på sidene totalt. Her snakker man tross alt om nesten 200 unike besøkende hver eneste dag, og 200 innlegg totalt på ca. 5 måneder. Slapt!

Siden tråden i tillegg heter "Nytt forum & nye funksjoner", så kan jeg jo legge til at galleriet nå har blitt implementert i forumet, så får man se hvordan det går etterhvert. Det gjenstår noen småting, men det ordner seg nok i dagene fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...