Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:x

Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da?

• 2 years later...
Skrevet

Hmm, bare 39, det er ca 1/4 av hva jeg trodde det skulle være, hmm her må det verve kampanje til, skal tipse alle BimmerDudes jeg kjenner om at de må stoppe innom her nå og da

Skrevet
Hmm, bare 39, det er ca 1/4 av hva jeg trodde det skulle være, hmm her må det verve kampanje til, skal tipse alle BimmerDudes jeg kjenner om at de må stoppe innom her nå og da

Sjekk dato'n på første innlegget du, men det gjør vel ingenting om du verver noen nye for det. :)

Skrevet

Hehe. Både antall innlegg og brukere har økt "litt" siden den gang. :) Dere har bidratt til å gjøre dette til et kjempeflott forum!

Skrevet

På vw-audi club sin forum er det 2361 brukere, der må man være registrert og betalende medlem, og der brukes det ikke nick men real navn på hver enkel bruker.

Skrevet

Har jo bilforumet.net da, som er mye større. Og amotor.no, men det har jo felles brukerdatabase med hardware.no. Helt håpløst og bare fullt av drittunger der inne såvidt jeg har sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...