Gunnar Skrevet April 26, 2003 Share Skrevet April 26, 2003 39 registrerte brukere, og så godt som null aktivitet. Dette er for dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jos Skrevet April 30, 2003 Share Skrevet April 30, 2003 Enig. Og ingen har svart på mitt spm. ang oljelekkasje. Er den så dårlig forklart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 30, 2003 Forfatter Share Skrevet April 30, 2003 Tror den er bra forklart, men selv har jeg ikke kompetanse til å svare på det. Du kan jo gi det et forsøk på forumet på www.bmwccn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Det er vel blitt litt mere liv her inne nå enn det var da du skrev denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WilliamsF1 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hmm, bare 39, det er ca 1/4 av hva jeg trodde det skulle være, hmm her må det verve kampanje til, skal tipse alle BimmerDudes jeg kjenner om at de må stoppe innom her nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Hmm, bare 39, det er ca 1/4 av hva jeg trodde det skulle være, hmm her må det verve kampanje til, skal tipse alle BimmerDudes jeg kjenner om at de må stoppe innom her nå og da Sjekk dato'n på første innlegget du, men det gjør vel ingenting om du verver noen nye for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 WilliamsF1 ta å merk deg datoen på det første innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Per dags dato er det 1718 registrerte brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 er det noen andre forum hvor det er flere registrete .. ang bil mener jeg.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Hehe. Både antall innlegg og brukere har økt "litt" siden den gang. Dere har bidratt til å gjøre dette til et kjempeflott forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 ...fram frå ei gammal skattekiste..... No i 2005 så må eg seie eg er imponert av aktiviteten på bimmers.no! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 På vw-audi club sin forum er det 2361 brukere, der må man være registrert og betalende medlem, og der brukes det ikke nick men real navn på hver enkel bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 jaja men dette er ikke noen audi club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 Jørn, nei det vet jeg jo, men hvis du titter litt lenger opp så ser du at Håkon lurer på noe. Oki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2005 Forfatter Share Skrevet August 20, 2005 Har jo bilforumet.net da, som er mye større. Og amotor.no, men det har jo felles brukerdatabase med hardware.no. Helt håpløst og bare fullt av drittunger der inne såvidt jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå