Gå til innhold

Erfaringer fra Gatebil på Ruudskogen?!


Mykle
 Share

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om treffet som var i helgen, personlig hadde jeg en bra opplevelse :) Litt mye styr for å få plass til å sette opp teltet, men utenom det var det bra! Mye bra kjøring, både fra de med store budsjett og de med mindre.

Var litt mye folk på lørdagen, men show var det!

Noen som vet noe om den grønne E-30 med turbo? Ikke Engen Racing, men den andre som kjørte med panseret oppe. Så ut som den gikk bra!

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke der selv, men synes det ser ut til å være en del gromt på bildene fra treffet. Både de som ligger her, og de som finnes på http://www.dirtydog.no/gatebil/

Har fulgt et par tråder på ander forum som omhandler samme tema som denne, og det er mange som virker å synes at det var kaotiske tilstander, for mye dødtid og for mye folk på Rudskogen i helga, men de aller fleste ser ut for å ha hatt en flott helg. :)

Mange nevner også det at banekjøringen er ganske daff. Folk kjører ikke idealspor og gjør alt de kan for å ligge bredt, for så å gasse hardt på langsidene, noe som totalt sett gir elendige rundetider. Tror nok faktisk jeg foretrekker å se på de som ligger bredt foran de som ikke gjør det... blårøyk og sladding er da tross alt ganske underholdende. Selvfølgelig hadde det jo vært gøy om folk kjørte max, for å se hvem som virkelig var raskest, menmen, det kommer vel på andre treff... :)

Kan ikke si jeg har hørt om noen grønn E30 med turbo, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye morsommere når folkene som kjører lager show, enn når dem prøver å ta kjappe rundetider. Tror ikke jeg hadde giddi å stått i timesvis å sett på kjøringen der inne hvis det ikke hadde vært noe sladding eller blårøyk :) .

Ellers så var det jo mye testing av biler der inne, hverken Ruud, quarvis (er ikke sikker på hvordan det skrives, men iallefall han med den syke porscha) eller TS Racing kjørte for fult da bilene eller motor ikke hadde vært brukt på bane før (Ts har jo bare fått ny motor, fortsatt samme bilen :) )

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qvarnis skrives det, og han hadde vel både Porschen og M5en sin der. ;-)

Han har en del festlige bygg bak seg, og han kommer visst tilbake til Rudskogen i september.

Du har ikke sett noen videoer fra Rudskogen på nett enda, forresten? Har mye fra tidligere arrangement, men ingenting fra dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

gatebil er jo sinnsykt fett, har vært der flere år på rad og har det moro vær gang.

sist gang var det jo sykt med utstilling av biler. mange fete bimmere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...