Gå til innhold

Bimmers og aktive medlemmer

///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Synes responsen på spørsmål er meget bra her jeg da...ser at de fleste får svar innen kort tid :D Om det var bedre før skal jeg ikke uttale meg om, har ikke vært her så lenge. Men uansett, super takknemlig for disse sidene som er meget lærerike og interessante + morsomme..... :clap:

Takk til Gunnar og alle andre som bidrar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers har helt klart etablert seg som en seriøs internetside med BMW relaterte fora. Pr. skrivende stund er det skrevet 201158 innlegg og det sammen med 3172 registrerte brukere bekrefter påstanden. Jeg vet ikke hvor mange unike hits bimmers har pr. dag/mnd, men det tror jeg er ganske mange... :wink:

Faktisk har vi passert 100.000 besøkende på EN måned for første gang nå i mars! Denne måneden frem til kl. 03:41 i natt teller 103.122 besøkende! ;-) (og 10.644.205 "hits" for de som bryr seg om slike tall).

Hva BMW Power sin kommentar angår, så forstår jeg meg ikke helt på den. Synes de aller fleste spørsmål besvares temmelig kjapt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er eit forum som bidrar til at eg sitte lengre på internett, noko som bidrar til at Telenor får meir peng sia eg har isdn, noko som igjen gjere at Telenor må skatte meir, som igjen gjere at staten får meir peng som igjen kjeme tilbake til oss i samfunnet... Eller, nei det gjere det ikkje... Men eg er ihvertfall med på å styrke den norske økonomi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lagt merke til at det er ganske slapt med svar her i det siste.. før fikk man svar på alt som hadde med teknisk å gjøre som regel innen en halvtime, nå tar det mye lengre tid hvis man i det hele tatt får svar.. men men.. får håpe det blir mer aktivt snart :)

Tja..

Du må ikke glemme at det er et par faktorer inne i bildet her.

- Det er ikke lett å være konstant pålogget til enhver tid når en går på jobb, sover, spiser, har familie osv...

- Det er heller ikke alltid like "morro" å svare på de "samme" spørsmålene som en har svart på en 5-6 ganger tidligere. Søkefunksjon er ikke alltid like flittig brukt.

- Det er heller ingen som har betalt for å dele sin kunnskap og informasjon her på forumet. En skal vel heller kunne vente en ekstra time på svar, og være glad for at noen gidder å svare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...