///M Skrevet August 12, 2003 Share Skrevet August 12, 2003 Vi var 5 kamerater som kappkjørte i oslo på motorveien som går til bygdøy og sånt. Vi hadde en råtten corolla, begynte å kappe for moro skyld med en Mazda Mx5, han gidder ikke, men han er rett bak oss. bak mazadaen kommer det en Bmw 3serie coupeE36 fullstyla og forbikjører mazdaen, senere kommer vi inn i tunnelen, og kjører forbi bmw en, han hadde heftig lyd på bilen og tok oss, senere begynner mazda fyren å kappe. bmw på første. mazda på andre 3 plass oss. Så senere vi kjører på Trondheimsveien, møter en Nissan 200 Sx, han bånna på og tok oss, senere møter vi Jaguar S Type ikkke spør hva som skjedde engang. VI VISTE JO SELVFØLGELIG VI TAPER 1,3 liters corolla full av folk. Kappa med dem bare for moro skyld, liker å se når bilene akselerer. Men det beste var, vi møtte en motorsykkel på tøyen kjører fra han, han kjørte rolig, mens vi var ved aker sykehus, hører jeg heftig lyd, vinduet var åpent, akkurat jeg ser bak for å se, passerer lyden, jeg ser foran igjen samme motorsykkelen vi møtte istad. Han kjørte forttttttttttt azzzz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet August 13, 2003 Share Skrevet August 13, 2003 Man kunne høre den heftige lyden fra bmw'en under tunellen...,Akkurat som DTM power pleier å filme sine bmw'ene under tunell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Ojjj så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 øhm... litt gammel post kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Hva har dette innlegget her inne å gjøre egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Jeg skjønnte ikke helt denne posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Eh..Snart 3år gammel post med tanke på at jeg ikke var særlig voksen da, var vel bare 17åringen da, så sånt skjer, men var vitsen med å ta opp en så gammel post som det ikke er noe mening i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Posten er ikke snart tre år gammel...den er kun litt over to år gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Åh, beklager ///M, det fikk jeg ikke med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Eh..Snart 3år gammel post med tanke på at jeg ikke var særlig voksen da, var vel bare 17åringen da, så sånt skjer, men var vitsen med å ta opp en så gammel post som det ikke er noe mening i? ...dersom det ikkje er meining i den no, ja så var det vel ikkje meining i den for to år sidan heller??...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Eh..Snart 3år gammel post med tanke på at jeg ikke var særlig voksen da, var vel bare 17åringen da, så sånt skjer, men var vitsen med å ta opp en så gammel post som det ikke er noe mening i? ...dersom det ikkje er meining i den no, ja så var det vel ikkje meining i den for to år sidan heller??...hehe forandring i menneske skjer fort og mye kan skje på 3år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Eh..Snart 3år gammel post med tanke på at jeg ikke var særlig voksen da, var vel bare 17åringen da, så sånt skjer, men var vitsen med å ta opp en så gammel post som det ikke er noe mening i? ...dersom det ikkje er meining i den no, ja så var det vel ikkje meining i den for to år sidan heller??...hehe forandring i menneske skjer fort og mye kan skje på 3år. Det er også noen som aldri forandrer seg, men du ///M...hvordan klarer du å få tiden fra 13.08.2003 til og med 04.10.2005 til å bli 3 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Eh..Snart 3år gammel post med tanke på at jeg ikke var særlig voksen da, var vel bare 17åringen da, så sånt skjer, men var vitsen med å ta opp en så gammel post som det ikke er noe mening i? ...dersom det ikkje er meining i den no, ja så var det vel ikkje meining i den for to år sidan heller??...hehe forandring i menneske skjer fort og mye kan skje på 3år. Det er også noen som aldri forandrer seg, men du ///M...hvordan klarer du å få tiden fra 13.08.2003 til og med 04.10.2005 til å bli 3 år ? jaaa litt over 2år da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå