Gå til innhold

Din favoritte BMW  

114 stemmer

1. 1. Din favoritte BMW

• E30 3ser
      32
    • E36 3ser
      20
    • E46 3ser
      24
    • E34 5ser
      9
    • E39 5 ser
      12
    • E60 5 ser
      5
    • E65/E66 7ser
      0
    • E38 7ser
      9
    • E31 8ser
      2
    • E53 X5
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mulig jeg er dum, men hvor avgir man stemmen? :oops:

Jeg vipper mellom E46 og E30 M3. E46 er penest, E30 M3 er råest og mest klassisk.

Skrevet

Jeg tror det var E38 som fikk min stemme. Vanvittig vanskelig!

Regner forresten med at ///M Power oppdaga at det ikke gikk an å legge til flere enn 10 alternativer. Det var en standardgrense i forumet. Har satt det opp til 20 nå. Er vel kanskje noen som savner eldre modeller... ;)

Skrevet

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter. Min stemme gikk til E38.

Men det er mange pene BMWer... E31, E36, E38, E39, E46, E60, E65... jeg liker igrunnen alle de godt. ;)

Skrevet

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter. Min stemme gikk til E38.

Men det er mange pene BMWer... E31, E36, E38, E39, E46, E60, E65... jeg liker igrunnen alle de godt. ;)

Skrevet

GR skrev:

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter.

Det er lettere å stemme på E36.det er mange som eier den men x5 og 8ser, er dyrt å kjøpe å kjøre derfor det er ikke mange som eier dem, og når de ikke eier dem så har dem selvfølgelig ikke erfaring med de bilene heller. Derfor det er lett å stemme på E36 mange som har den modellen og de er stolt av dem(i hvertfall jeg).

Skrevet

GR skrev:

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter.

Det er lettere å stemme på E36.det er mange som eier den men x5 og 8ser, er dyrt å kjøpe å kjøre derfor det er ikke mange som eier dem, og når de ikke eier dem så har dem selvfølgelig ikke erfaring med de bilene heller. Derfor det er lett å stemme på E36 mange som har den modellen og de er stolt av dem(i hvertfall jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...