Gå til innhold

Din favorrite BMW.

///M power
 Share

Din favoritte BMW  

114 stemmer

1. 1. Din favoritte BMW

• E30 3ser
      32
    • E36 3ser
      20
    • E46 3ser
      24
    • E34 5ser
      9
    • E39 5 ser
      12
    • E60 5 ser
      5
    • E65/E66 7ser
      0
    • E38 7ser
      9
    • E31 8ser
      2
    • E53 X5
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det var E38 som fikk min stemme. Vanvittig vanskelig!

Regner forresten med at ///M Power oppdaga at det ikke gikk an å legge til flere enn 10 alternativer. Det var en standardgrense i forumet. Har satt det opp til 20 nå. Er vel kanskje noen som savner eldre modeller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR skrev:

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter.

Det er lettere å stemme på E36.det er mange som eier den men x5 og 8ser, er dyrt å kjøpe å kjøre derfor det er ikke mange som eier dem, og når de ikke eier dem så har dem selvfølgelig ikke erfaring med de bilene heller. Derfor det er lett å stemme på E36 mange som har den modellen og de er stolt av dem(i hvertfall jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR skrev:

Trist at ikke X5 og 8-serie har fått stemmer. Det er blant mine definitive BMW-favoritter.

Det er lettere å stemme på E36.det er mange som eier den men x5 og 8ser, er dyrt å kjøpe å kjøre derfor det er ikke mange som eier dem, og når de ikke eier dem så har dem selvfølgelig ikke erfaring med de bilene heller. Derfor det er lett å stemme på E36 mange som har den modellen og de er stolt av dem(i hvertfall jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...