Gå til innhold

Bilder

///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens og speciell GR.

Kan ikke vi lage forskjellige avdelinger av bilder. Som DTMpower har.

Feks. vi kan lage forsjellige mapper som E36 der det er kunn bilder av E36 modellen. og en annen som E46 der det kunn finnes bilder av E46 og alle kan sette inn bilder de har.

Feks Sånn at hvis noen ikke har sett en bilde med E46 gtr styling eller noe sånt ,før da får han se den i den mappen. Selfølgelig det er mange vis av bilder som jeg har sett men ikke dere og mange som dere har sett ikke jeg.

Det var litt vansklig forklaring men håper dere forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett det før, men det er selve galleriet, der medlemmene legger inn bilder i egne gallerier. De har en egen "bilde & video"-seksjon slik som her uten den oppdelingen der også.

Men tilbake til galleriet; Jeg regner med at de velger kategori når de uploader hvert enkelt bilde. Desverre har ikke galleriet her på sidene den muligheten... tror jeg. Mulig det finnes "mods" for det, men har ikke sett noe. Kan alltids ta en titt, men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
jeg prøver ikke å få flest mulig.. jeg bare finner ikke på en dritt å gjøre..

hehe..

Men da glemmer vi hele den her!

Hva med å spille et spill? Pusse på 02'n? Begynne på fotball? Gjøre lekser? Finne en jobb? Sove? Du har sikkert lite å gjøre ellers, hadde jeg vært deg hadde jeg sovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver ikke å få flest mulig.. jeg bare finner ikke på en dritt å gjøre..

hehe..

Men da glemmer vi hele den her!

Hva med å spille et spill? Pusse på 02'n? Begynne på fotball? Gjøre lekser? Finne en jobb? Sove? Du har sikkert lite å gjøre ellers, hadde jeg vært deg hadde jeg sovet...

blir nok det.. må finne en som kan sveise..:(

blir nok snart å sove ja.. :(

Takk for forslag.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...