///M power Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 Hei folkens og speciell GR. Kan ikke vi lage forskjellige avdelinger av bilder. Som DTMpower har. Feks. vi kan lage forsjellige mapper som E36 der det er kunn bilder av E36 modellen. og en annen som E46 der det kunn finnes bilder av E46 og alle kan sette inn bilder de har. Feks Sånn at hvis noen ikke har sett en bilde med E46 gtr styling eller noe sånt ,før da får han se den i den mappen. Selfølgelig det er mange vis av bilder som jeg har sett men ikke dere og mange som dere har sett ikke jeg. Det var litt vansklig forklaring men håper dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 14, 2003 Forfatter Share Skrevet September 14, 2003 sånn feks. http://www.dtmpower.net/ppost2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 Ja, jeg har sett det før, men det er selve galleriet, der medlemmene legger inn bilder i egne gallerier. De har en egen "bilde & video"-seksjon slik som her uten den oppdelingen der også. Men tilbake til galleriet; Jeg regner med at de velger kategori når de uploader hvert enkelt bilde. Desverre har ikke galleriet her på sidene den muligheten... tror jeg. Mulig det finnes "mods" for det, men har ikke sett noe. Kan alltids ta en titt, men har mine tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Denna er sikkelig gammal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Og poenget med å dra den frem var?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Vet i grunn ikke.. måtte bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Sikkert på påeng jakt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Sikkert på påeng jakt ??? og det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nå har du 512 innlegg/poeng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Nå har du 512 innlegg/poeng... åå.. i grunn var det bare for det jeg kjeda meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Innlegg != poeng. Det gjelder ikke å få flest mulig. Slutt å bumpe eldgamle tråder, blir bare surrete og useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg prøver ikke å få flest mulig.. jeg bare finner ikke på en dritt å gjøre.. hehe.. Men da glemmer vi hele den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg prøver ikke å få flest mulig.. jeg bare finner ikke på en dritt å gjøre..hehe.. Men da glemmer vi hele den her! Hva med å spille et spill? Pusse på 02'n? Begynne på fotball? Gjøre lekser? Finne en jobb? Sove? Du har sikkert lite å gjøre ellers, hadde jeg vært deg hadde jeg sovet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg prøver ikke å få flest mulig.. jeg bare finner ikke på en dritt å gjøre..hehe.. Men da glemmer vi hele den her! Hva med å spille et spill? Pusse på 02'n? Begynne på fotball? Gjøre lekser? Finne en jobb? Sove? Du har sikkert lite å gjøre ellers, hadde jeg vært deg hadde jeg sovet... blir nok det.. må finne en som kan sveise.. blir nok snart å sove ja.. Takk for forslag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå