Gunnar Skrevet September 22, 2003 Share Skrevet September 22, 2003 Rå bil. Det eneste jeg ikke er noen sucker for er øyelokkene. De er jeg ikke spesielt glad i... Ellers helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 23, 2003 Share Skrevet September 23, 2003 wwwaaaaaaaaooooooo den fineste E36 jeg har sett i live mittt..........den var fiiiiiiiiin assssss tjaaaa det som var minus var øyelokk, han trenger bare M3 speil nååå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Har vært litt langt tilbake som dere ser, men måtte bare si at denne bilen var sinnsyk!! Denne hadde ikke jeg sakt nei til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Wow! Den var pen! Likte ikke den "bøse-looken" jeg da, men eller var den helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Dritkul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Var kult med "shavede" dører. Men fronten ville vært veldig mye tøffere uten øyelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Deilig bil, likte fronten me øyelokka også jeg da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Kule bilder, men hva er det egentlig med bredding? Ser idiotisk ut imo, men det kom vel ikke som noen overraskelse på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 For "clean" for meg på sidene! Men ellers fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Var litt pen uten listene på siden, likte ikke fronten, ellers var den meget pen, til å være E36 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet August 23, 2005 Share Skrevet August 23, 2005 Den var mildt sagt nydelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Den var mildt sagt nydelig ja og jeg vil si at den var mildt sagt stygg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Hvordan får man opp dørene på den der? Den ser ihvertfall ut som den er noenlunde gjennomført da. Ikke bare jallaplast som er hivi på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 24, 2005 Share Skrevet August 24, 2005 Sikker på at det ikke er photoshop da?? Er jo ikke dørhåndtak på den Men uansett så var den nydelig Feil sort øyelokk, men ellers digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå