Gunnar Skrevet September 27, 2003 Share Skrevet September 27, 2003 Dagens BMW 3-serie, med karosserikode E46, har vært på markedet siden 1998 og vil derfor bli bytta ut innen relativt kort tid. Hva som muligens venter oss kan du se på linken nedenfor! Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert mai 2003) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 27, 2003 Forfatter Share Skrevet September 27, 2003 Dagens BMW 3-serie, med karosserikode E46, har vært på markedet siden 1998 og vil derfor bli bytta ut innen relativt kort tid. Hva som muligens venter oss kan du se på linken nedenfor! Se bildene her (Artikkel opprinnelig publisert mai 2003) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 Jeg håpet virkelig på at nye E90 3 serie fikk rompe og front som E83 X3, men det ble det visst ikke. jeg er fornøyd med designet på E90 for det, men tror den kunne ha blitt en skikkelig killer som en X3 sedan. Jeg har sansen for X3 og syntes den er knalltøff. riktignok er ikke interiøret den sterkeste siden, men en blanding mellom E83 X3 og E90 3 serie hadde vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 8, 2004 Share Skrevet Juli 8, 2004 X3 har vel både teknologi og design fra kommende 3-serie. X5 har teknologi og design fra forrige 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå