Erik E30 Einum Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Den i midten er billedmanipulert, men det skjønte du sikkert... De to andre er ekte, men ikke originale. Den øverste er ombygd av Mutec (se skiltplata), og den andre er nok ombygd i USA, der bygger de limousiner av alt mulig, t.o.m. Hummer H1!!
Erik E30 Einum Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Den i midten er billedmanipulert, men det skjønte du sikkert... De to andre er ekte, men ikke originale. Den øverste er ombygd av Mutec (se skiltplata), og den andre er nok ombygd i USA, der bygger de limousiner av alt mulig, t.o.m. Hummer H1!!
Gunnar Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Må si jeg synes både Mutecen og E38en er fete. Hadde fått sin del oppmerksomhet her på gata i Stavanger de der...
Gunnar Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Må si jeg synes både Mutecen og E38en er fete. Hadde fått sin del oppmerksomhet her på gata i Stavanger de der...
Erik E30 Einum Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Nå er jeg en av de mange som ikke liker E65 spesielt godt, men det ser ut til at den tidlige face-liften vil forbedre en del. I tillegg har Mutec'en en dump på taket, den innskjøta delen mellom dørene har litt lavere takhøyde enn resten. Det vises ikke så godt på dette bildet, og det var heller ingen E65-bilder på http://www.mutec-cars.de/. E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst!
Erik E30 Einum Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 Nå er jeg en av de mange som ikke liker E65 spesielt godt, men det ser ut til at den tidlige face-liften vil forbedre en del. I tillegg har Mutec'en en dump på taket, den innskjøta delen mellom dørene har litt lavere takhøyde enn resten. Det vises ikke så godt på dette bildet, og det var heller ingen E65-bilder på http://www.mutec-cars.de/. E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst!
Gunnar Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! Ikke sant. Limmoutgaven vist over skulle iallefall fått seg 2000-lyktene. Fikk forresten studert den berømte "kompressor-sjueren" på kloss hold i forrige uke, i tillegg til en lang samtale med eieren. Må si at det er litt av en bil. Er virkelig imponert. Nydelig svær bil, med to barneseter i baksetet, og allikevel parkerer den det meste som finnes på veiene. Det er egentlig ganske absurd. Han kjørte i lag med en 996 Turbo og en Diablo SE på autobahn, og Diabloen sakka akterut når de nådde toppfart... Jeg drømmer nok litt om noe slikt, ja...
Gunnar Skrevet November 11, 2003 Skrevet November 11, 2003 E38 er en lekker bil, både i standardutførelse (E38), langversjon (E38/2), ekstra lang versjon (L7) og også i uoriginal limousineutgave. Med facelift, hvite blinklys rundt om, angel eyes, en kromma utblåsning på hver side bak og 20" Alpina eller BBS-hjul så er den - for å sitere vår nybakte og eminente Rallyverdensmester - helt verst! Ikke sant. Limmoutgaven vist over skulle iallefall fått seg 2000-lyktene. Fikk forresten studert den berømte "kompressor-sjueren" på kloss hold i forrige uke, i tillegg til en lang samtale med eieren. Må si at det er litt av en bil. Er virkelig imponert. Nydelig svær bil, med to barneseter i baksetet, og allikevel parkerer den det meste som finnes på veiene. Det er egentlig ganske absurd. Han kjørte i lag med en 996 Turbo og en Diablo SE på autobahn, og Diabloen sakka akterut når de nådde toppfart... Jeg drømmer nok litt om noe slikt, ja...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2004 Skrevet Juli 5, 2004 Spennende. Da jeg var i Florida var det flere ombygde sedaner, deriblant Mini Morris til en 9-10 meters limousine. Artig konsept.
Gunnar Skrevet Juli 6, 2004 Skrevet Juli 6, 2004 Han mente nok bare en vanlig Viper og en vanlig Z8... Er jo ikke dagligdagse syn her til lands akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå