Gå til innhold

Need For Speed UNDERGROUND

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes ut som den språktingen det. Hvis det er etter du har installert det du snakker om. Hvis du ikke får installert i det hele tatt vet jeg ikke.

Men uansett, selv om du vet om språktingen, det er mange språkvalg i windowsen, så kanskje du har prøvd feil? Nevner det uansett i tilfelle, så er du sikker:

Control Panel -> Regional Settings -> Locale -> English (United States)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har nylig spilt gjennom spillet jeg også (på PS2).

Ble litt "skuffet" etter spillet var ferdig:

- det var ikke mulig å få unique upgrades på alle technical upgrades. Jeg hadde håpet å få en gul U i hele høyre kolonne i skjermbildet der man bytter bil.

- jeg fikk ikke fylt opp alle bilbladene heller, må sikkert sette rekorder eller noe sånt for å få de jeg ikke låste opp, 8-10 stk. De fleste jeg fikk var pga et visst level av visual/technical, eller for å ha tatt plasseringer på listene, men jeg vet jeg ihvertfall hadde minst én drag record. I den oversikten over bilblad så er nederste høyre rute helt svart - det ser ut for at det ikke er noe blad der, men dersom jeg plasserer markøren et godt stykke opp i høyre kolonne og "raser" nedover så går det faktisk an å markere den ruten og beskrivelsen kommer også opp: "Featured on August cover for beating Racer X" (fritt etter hukommelsen, husker ikke tittelen på bladet). MEN, jeg vant jo siste løp (nr 112 av 111), mot den svarte 350Z'en, likevel fikk jeg ikke det bladet.

- de ferdig styla og trimma bilene man låser opp har stylingelementer som det ikke er mulig å lage selv: på karbonpanser så har de både unique vinyl og reklameklistremerker.

- når spillet var ferdig så var underground låst

- jeg hadde håpet på at ved fullførelse av spillet så hadde man alt tilgjengelig, f.eks. så valgte jeg en av to typer skjermbreddere like før spillet var slutt, men hadde håpet på å kunne få tilgang til begge typene etter fullført spill.

Men et bra spill, det var det likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 years later...

når det gjelder Need for speed underground, så er det ett kongespill som jeg har gått igjennom så mange ganger at jeg ligger å spiller mens jeg sover.

Spillet har i grunn en del mangler å bugs, men er på min topp 20liste over spill til xbox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...