Marjusen Skrevet Desember 9, 2003 Share Skrevet Desember 9, 2003 Heisann. Jeg har svarte griller forran på panseret mitt med en blank list rundt lixom. Noen som veit hvor jeg får tak i svart der? Slik at alt forran bare blir heelt svart Noen som veit om det er vanskelig å bytte ut bmw logoen på panseret og bak på bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2003 Heisann. Jeg har svarte griller forran på panseret mitt med en blank list rundt lixom. Noen som veit hvor jeg får tak i svart der? Slik at alt forran bare blir heelt svart Noen som veit om det er vanskelig å bytte ut bmw logoen på panseret og bak på bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2003 Share Skrevet Desember 9, 2003 Regner med det er nyrene du tenker på. Tror både GS Bildeler og Motor Technik har slikt (under "Deler" til høyre). Hvis ikke får du finne frem sprayen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2003 Share Skrevet Desember 9, 2003 Regner med det er nyrene du tenker på. Tror både GS Bildeler og Motor Technik har slikt (under "Deler" til høyre). Hvis ikke får du finne frem sprayen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 9, 2003 Share Skrevet Desember 9, 2003 Hva med å bytte ut BMW merkene med Toyota merker, så sitter du igjen med topputgaven av Toyota Corolla (Jeg kjører Compact selv, så dette var ikke noe forsøk på mobbing ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 9, 2003 Share Skrevet Desember 9, 2003 Hva med å bytte ut BMW merkene med Toyota merker, så sitter du igjen med topputgaven av Toyota Corolla (Jeg kjører Compact selv, så dette var ikke noe forsøk på mobbing ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Dette du mente? http://innoweb.won.no/kunder/29/e36tillegg.pdf <-- Nede på "side" 82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 Hva med å bytte ut BMW merkene med Toyota merker, så sitter du igjen med topputgaven av Toyota Corolla (Jeg kjører Compact selv, så dette var ikke noe forsøk på mobbing ) Hey...ikke mobb compacten da...jeg liker E36 Compact veldig godt (spesielt 323i), men E46 Compact er jeg ikke så begeistret for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 He he.. Det var en gammel post! Fikk til og med e-post om at det var kommet ny melding i den. Jeg liker også E36 Compact og jeg er faktisk enda mer begeistret for E46 Compact, men da må den helst ha M Sport pakke. Compacten heter forresten 323ti, ikke i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 compact med 6:er e36 vore gøy. har sett en compact med m3 motor på autodb for en tid siden, den var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Ser på BMWCCN-forumet at det muligens har blitt en færre av de allerede sjeldne 323ti'ene.. 02-Henning har visst revet av et fremhjul og laget bakenden enda mer "compact" enn før.. på vei til Anttila.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 noen som har sett Compact`n til Tarjei Christiansen i Porsgrunn da?? med V12`er Bak på så står det ///M356, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 19, 2005 Share Skrevet Februar 19, 2005 Fra sort grill til V12... En smule utglidning fra topic.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå