Frode H. Skrevet Juni 30, 2004 Skrevet Juni 30, 2004 Kjekk(e) = hyggelig, iallefall her hvor jeg bor. Hun er iallefall ikke mandig
Gunnar Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Skrevet Juni 30, 2004 En veninne snakket lenge om å kjøpe seg cabriolet, hun endte til slutt opp med en madeirablå Z3 1.9 (jeg hintet lenge om at hun burde vurdere BMW så kanskje det var min anbefaling som gjorde utslaget..)I tillegg er hun kjekk, pen, tjener fett med penger og best av alt, hun er singel!! ... alder?
Erik E30 Einum Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 I tillegg er hun kjekk, pen, tjener fett med penger og best av alt, hun er singel!! For gammel for deg, gr. Hun er 28 år. Passende alder for meg, bra med penger, god smak ang. bil og pen i tillegg! Bilde? Nei, "uff"! Jeg har jo dame...
M3_CSL Skrevet Juli 1, 2004 Skrevet Juli 1, 2004 For gammel for deg, gr. Hun er 28 år. Jeg vurderer om jeg skal melde meg frivillig! Hvor bor dama? Jeg er 32 og bor i Bergen...
Frode H. Skrevet Juli 2, 2004 Skrevet Juli 2, 2004 Slapp av!! Jeg er singel selv, så dere har fått mer enn nok info allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå