Gunnar Skrevet Januar 11, 2004 Share Skrevet Januar 11, 2004 BMW har, siden nyeste 7-serie ble lansert i 2001, kjørt en helt ny linje over interiøret sitt. Det er et moderne og pent interiør, men iDriven (kontrollen mellom setene) og eksteriøret har fått mye pepper. Jeg kom over noen spionbilder av nye S-klasse, og ta en titt på dette... Interiøret i nye Mercedes-Benz S-klasse: ... og hva minner dette oss BMW-folk om? Vi vet jo godt hvor vi har sett dette før, gjør vi ikke? 2002 mod. BMW 745i: Jeg tror det er flere enn meg som ser likhetene her. Til og med en iDrive-lignende sak ser det ut for at er på plass i MBen. I tillegg virker det gjerne som om bakenden også har fått litt BMW over seg. Flere spionbilder av Mercedes-Benz S-klasse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Januar 11, 2004 Share Skrevet Januar 11, 2004 HERMEGÅSA Daimler-Benz!!! Jeg tar meg den frihet å linke opp denne nyheten på BMW CCNs fora dersom det allerede ikke er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Januar 12, 2004 Share Skrevet Januar 12, 2004 Hehe hermegåsa Det er jo kunn spionbilder, Hvilken interiør S klassen kommer med er sikkert ikke klar ennå men den kommer til å ligne på forgjengern. hvordan den nye S klassen W221 vill se ut er ikke bestmt ennå. Men den med hermegåsa kan være sant, fant jo en bilde til der S klassen ligner veldig mye på E65 http://www.mbspy.com/notw221.htm Mercedes har veldiig fin interiør i alle bilene hit til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Januar 12, 2004 Share Skrevet Januar 12, 2004 http://forum.mbentusiastklubb.com/viewt ... 3697#13697 selv mercedes entusiaster er ikke fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2004 http://forum.mbentusiastklubb.com/viewtopic.php?p=13697#13697selv mercedes entusiaster er ikke fornøyd. Det forstår jeg godt. Jeg synes interiøret ser pent ut, men det hjelper jo lite når det er kopiert fra en annen produsent, og ikke bare fra en hvilken som helst produsent, men den største konkurrenten av de alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2004 For de som tviler på at det er samme Mercedesen både interiørbildet og banebildene er fra, så er det riktig. Som Daniel på BMWCCN-forumet påpekte er det en maskeringskant i nedre delen av vinduet i førerdøra på banebildene som ikke er på interiørbildet. Her er noen flere bilder, disse fra Autobild.de, og her en bil uten den nevnte maskeringskanten i vinduet. Garantert en MB. Standard MB-felger og slikt: Dette skal i følge Autobild også være bilde av en S-klasse, men jeg føler nesten at det er noe BMWisk over felgene og lyktene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind S. Skrevet Februar 8, 2004 Share Skrevet Februar 8, 2004 Nåja, det er nok interiøret fra en Beemer! Se på dette Er nok noen tyske blad som koker ihop ting for å lage historier! (type kronprinspar-historier) ES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2004 Joda, tyske magasiner er vel ikke de mest troverdige, men SÅ like er de jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 8, 2004 Share Skrevet Februar 8, 2004 Nåja, det er nok interiøret fra en Beemer! Vel, begge de to interiørbildene som hevdes å være fra nye S-klasse er definitivt ikke fra en BMW, som forresten kalles Bimmer - IKKE Beemer! At det kanskje er et Mercedes-dashbord som er kamuflert for å lure journalister og andre snushaner er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind S. Skrevet Februar 9, 2004 Share Skrevet Februar 9, 2004 Ta en titt på MBE sine diskusjoner, der ser du bildene av interiøret på den kommende S..Ligner ikke mye for å si det sånn! ES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Februar 10, 2004 Share Skrevet Februar 10, 2004 Jeg mener at Mercedes har hatt best interiør. Jeg kjører ofte nye Eklassen og dem har ganske fin interiør i den. Med massevis av funksjoner og sånt. Hvorfor skal dem herme etter BMW. Norsom eklassen deres har mye bedre interiør enn 7serien. "NO HARD FEELING"Det er noe jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juli 7, 2004 Share Skrevet Juli 7, 2004 Det er vel en god stund til neste generasjon 7-serie kommer. Dagens modell ble jo lansert for mindre enn 3 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 26, 2004 Share Skrevet Juli 26, 2004 Facelift av 7 serien skal vel komme på 2005 modellen, så da blir det sikkert 3-4 år til neste generasjon 7 serie kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anarkee Skrevet August 26, 2004 Share Skrevet August 26, 2004 det kan ikke være seriøst, den ser jo ut som 7 serien bare med en oppdatering Kunne vært et flott interør, hadde det ikke vært for de displayene de har plassert opp på dashbordet. ser jo grusomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå