Gunnar Skrevet Februar 2, 2004 Share Skrevet Februar 2, 2004 Den fangeren er pen. Få gang på bilder av din da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 3, 2004 Share Skrevet Februar 3, 2004 æsj æsj og mere æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2004 Share Skrevet Februar 3, 2004 Om E46-fangeren? Den er jo fin jo... Er monsterjævelskapet som er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 3, 2004 Share Skrevet Februar 3, 2004 den der fronten der blir litt for voldsom.. men du får kjøpt den på www.tsi.no <-- norsk leverandør.. den heter monsterface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 3, 2004 Share Skrevet Februar 3, 2004 www.autospar.no <-- dei skaffer den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 4, 2004 Share Skrevet Februar 4, 2004 Om E46-fangeren? Den er jo fin jo... på e46 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2004 Share Skrevet Februar 4, 2004 Nisjda. Finnes mange fine E36er med den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Februar 4, 2004 Share Skrevet Februar 4, 2004 E46 fangern er fin og kler mest en E46 ikke en E36. E36 er kantete bil og den passer også en kantete front en E36 M fanger. ENIG MED HAGENISSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Februar 4, 2004 Share Skrevet Februar 4, 2004 Meningen min er at hvis du skal style E36, bruk E36 utstyr feks ///M styling fra E36 ike fra E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjusen Skrevet Februar 8, 2004 Share Skrevet Februar 8, 2004 Det er nok smak og behag. Jeg kan delvis være enig med deg at e36 er litt kantete fra før så passer best med m-look, men jeg har compact og den virker mye rundere. Jeg synes derfor e-46look MED cupspoiler er penest på min. Helt svart alt sammen. menmen. Dessuten har jeg rieger sideskjørt som også ikke er så firekanta, litt rundere, og spoiler så da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå