Erik E30 Einum Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Kule lykter, men ser kanskje nesten litt *for* moderne ut for E36? Ja, de er på grensen. Disse lyktene ser ikke fullt så moderne ut, men her er hovedlykt og blinklykt delt i to. Disse har også Angel Eyes. Dersom man hadde fått "smeltet sammen" disse to delene så hadde det blitt bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg har ikke sansen for den type blinklys. Samme lykten men med slike blinklys Hagenisse har fått på bilen sin tror jeg kunne blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg har ikke sansen for den type blinklys.Samme lykten men med slike blinklys Hagenisse har fått på bilen sin tror jeg kunne blitt bra. Er det SÅ stor forskjell på de jeg postet og de han har da? Hvis du ser bort fra det oransje i bildet jeg postet, som er refleksjon fra oransj pære, så ser jeg ikke den store forskjellen på bildene. Men det er mulig det faktisk ER ganske stor forskjell når man ser de live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 8, 2004 Share Skrevet Juni 8, 2004 Blinklyset ser rundt ut på den typen du postet bilde av, selv med blank pære. I tillegg peker "den runde reflektoren" litt til siden, noe som ikke gjør det noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Har lyst å kjøpe lexuslykter til bilen min, fant noen fine på styling-tech til 2090 kr fk automotive lykter, fine men dyre, finner jeg samme lykter til billigere pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 21, 2004 Share Skrevet Juni 21, 2004 Lexuslykter er jo baklykter, mens det i denne tråden diskuteres frontlykter. Men OK, siden du spør så skal jeg si min mening ihvertfall, jeg synes Lexus-lykter er stygt og ville heller hatt klarglasslykter bak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 22, 2004 Share Skrevet Juni 22, 2004 når vi er offtopic seg kommer til å gå for svarte baklykter fordi min bil er helt svart.. smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå