Erik E30 Einum Skrevet Mars 1, 2004 Share Skrevet Mars 1, 2004 Men dersom han med såpass smale felger og dekk kommer i konflikt med hjulbuen, når 215/40-17 på 8x17 ET25 går bra så har han sannsynligvis/kanskje beveget seg utenfor 15 mm endring av sporvidde også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skakke Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2004 Ringte til Motor teknik for å bestille,han spurte om lengda på fjørbeinet mitt... åssen får jeg målt det a?hvor måler jeg fra liksom...hele beinet eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 7, 2004 Share Skrevet Mars 7, 2004 Ringte til Motor teknik for å bestille,han spurte om lengda på fjørbeinet mitt... åssen får jeg målt det a?hvor måler jeg fra liksom...hele beinet eller... Det hørtes litt rart ut. Er du sikker på at det ikke var tykkelsen på fjærbenet han spurte etter? Det finnes i 45 og 51mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skakke Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2004 Det var nok det han mente ja,bare å ta skyvelære å måle det el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 8, 2004 Share Skrevet Mars 8, 2004 Frem med skyvelæret og fullt rattutslag så kommer du til for å måle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå