Gå til innhold

leter etter navigasjonsutstyr som er flyttbart.


aceex
 Share

Anbefalte innlegg

trenger hjelp til å finne gps til HP Compaq IPAC 5450.( har bestilt men ikke fått den enda)

jeg finner bare 3 typer.

1 med USB. trur ikke det er usb på ipaq

1 som settes rett i pda men dette vill jeg ikke ha for den bruker slot som jeg skal bruke til andre ting.

og Bluetooth men dem er såååå dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan man jo bare kjøpe seg en fancy mobiltelefon og en gps med bluetooth, så er man der for en billigere penge og med mindre ting å drasse på...

Den Qtek'en jeg nevnte er en mobil, med Windows Pocket PC som OS, og full PDA-funksjonalitet og innebygd Bluetooth. Kameraten min som har denne har TomTom Bluetooth GPS.

Fordelen er at man slipper en ekstra ting å drasse på. Ulempen er at mobilen blir utrolig stor og upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat med den modellen (og gidder ikke surfe etter specs), men ipaq 2210 har iallefall usb. Gjetter på at de har det alle sammen.

Har sjekket og denne ipaq har ikke usb, bare i dokking stasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gammel tråd, men..

Da har jeg fått min ipaq 2210 med en CF-gps. Fungerer utmerket. Eneste jeg har å klage på er at alle adresser ikke er inne samt at TomTom henger seg nå og da, den likte tydeligvis ikke at jeg kjørte for mye vekk fra foreslått rute. Ikke noe stort problem dog. Det med adressene har mye med nye veier å gjøre tenker jeg.

Ellers ble det jo betraktelig lettere å finne frem i Oslo. :D Eneste er at den jo detter ut når man kjører inn i tunneller, og hvis man da skulle ha tatt av i tunnellen er det fare for at man kjører en omvei. :?

Montering i bilen er en forferdelig stygg plastdings dyttet inn i en luftdyse samt en bil-lader. Har og en antenne som ligger i bakruta. Blir litt mye ledninger, men det får så være.

Ellers så er jo ipaqen kul, en liten windows-pc med de fordelene og ulempene det medfører.

Åja, fotoboks-varsling fungerer flotters. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...