Gå til innhold

Egen logo


aceex
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror foreløpig at vi er litt få aktive medlemmer for slikt. Må nesten være nok til at det går an å få finansiert klistremerker. Tror det blir dyrt å trykke opp 10 stykker liksom... ;-)

Men... aktiviteten har økt i det siste, så hvis det fortsetter kan det se lovende ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult, ja, men vi må nok bli flere før det kan bli aktuelt, iallefall om jeg skal ta ansvaret for det.

Men hvis noen av dere har gode kontakter for billige klistremerker og slikt, så kan vi jo snakkes om det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klistremerkan trenger jo ikke å dekke hele bilen da, en liten en på sideruta bak eller no??

Man sku ha reklamert den her sia, fått flere medlemer, men alt koster jo, noen som kan få detta også veldig billig?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kan få til en avtale der vi får resten av dekoret vårt på jobben fra. Må sjekke opp litt. Men om noen kommer opp med en logo så kan jeg levere den dit. Så kan dere eventuelt bestille rett fra dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo ann at man må kjøpe merkene selv da gr? altså du bestiller en del og selger til brukerene av forumet.. jeg hadde ikke hatt noe imot å betale for et lite merke.. :)

Nei, tanken var at folk må betale, men det er ikke så mange potensielle kjøpere her enda. :?

Jeg er med i en annen klubb, og den har mange flere aktive medlemmer, og må allikevel selge klistremerkene rimelig dyrt for å dekke prodkostnader.

Men hvis noen har noen tips til steder med bra pris kan det jo være mulig å få til noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også bare lage en logo på nettet som går an å printe ut hjeme på en vanlig printer vel???

Nå var det ikke snakk om å tape fast et vanlig papirark heller da! :P

Mulig det finnes skikkelig klistremerkeark som tåler vann og høytrykksspyler - men jeg tviler på at blekket fra skriveren tåler det... Og du får garantert ikke tak i ark for å klistre på innsiden av ruta, dvs. der blekket skrives på limsiden av arket, den skriveren virker ikke lenge - det skal jeg love deg!

Men hva med noe veldig enkelt og diskre, på sideruten bak:

BMWGuiden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også bare lage en logo på nettet som går an å printe ut hjeme på en vanlig printer vel???

Nå var det ikke snakk om å tape fast et vanlig papirark heller da! :P

Mulig det finnes skikkelig klistremerkeark som tåler vann og høytrykksspyler - men jeg tviler på at blekket fra skriveren tåler det... Og du får garantert ikke tak i ark for å klistre på innsiden av ruta, dvs. der blekket skrives på limsiden av arket, den skriveren virker ikke lenge - det skal jeg love deg!

Men hva med noe veldig enkelt og diskre, på sideruten bak:

BMWGuiden.no

Nei den ide'n om og skrive på lim siden blir ikke bra men... skrive speilvent på rett side går fint, bruker dette når jeg skriver på ark som skal strykes på klær. hvs dere husker på skolen da vi tørket blomser og limte inn i bøker, da brukte vi en A4 gjennomsiktig plast over det hele.... :):) denne går ann og bruke (trur jeg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik enkel tekst for å klistre på sideruten bak kan vel hvilke som helst reklamebyrå lage for ca. 50 - 100kr. Det lokale reklamebyrået her tar ca. 100 kr pr. farge når man skal ha streamer i frontruta ferdig pålagt så det kan umulig bli så veldig dyrt å lage en slik enkel tekst i noen eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal la min lokale-reklame byrå ta å lage en slik "logo" t meg, ska ha den nederst langs sideruta bak, blir sikkert jævli bra siden man enda har soting!

Kankke koste mer en 50-100 kr som nevnt ovenfor, alle kan jo oppsøke sin lokale-reklamebyrå å få lagd en slik "logo", du kan appåtil velge hvor STOR den ska værra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...