Gå til innhold

Egen logo


aceex
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle bananers værden fikk du ut hattehylla? Min har spretti opp i bakkant og jeg får den faen ikke på plass igjen. hehe.. Så hvordan får du ut hele?

da det gjelder merket så var det jo ikke så ille. Litt stort og dominerende kansje. Men fått forminska det og fått det på sideruta så blir det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ville aldri i verden hatt noe så stort på min bil jeg ihvertfall. Et relativt lite merke, 2-3 cm høyt, på sideruten hadde vært passende. En må også passe på å bruke riktig skrift = Arial, eller Arial+Fet.

For selve teksten så bør det enten være selve nettadressen (www.bmwguiden.no) eller tittelen på toppen av sida/nettleseren (BMWGuiden.no).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt priser nå, og det kan se ut som man ender på rundt hundrelappen for veldig lavt opplag. For 50 stykker kan man regne med ca. 70,-/stk.

Det snakk om lignende det på bildene over, da skikkelige utskårne bokstaver i én farge, speilvendt om ønsket (for å klistre de på innsiden av vinduene). Kunne ordnes kjapt og greit.

Kom på at jeg glemte å spørre om det var inkl. mva, men i og med at jeg ringte på vegne av firma (i forbindelse med andre trykksaker), så var det nok uten mva. Uansett ikke så ille pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tjah. Det var det da.

Jeg vil helst registrere et nytt domenenavn (skifte navn på sidene til noe litt sprekere som allerede er "bestemt") og så trykke opp stickers med det nye navnet på.

Men akkurat nå skal jeg flytte og begynne å studere igjen, så jeg har ikke lyst til å legge ut for verken domene eller stickers for øyeblikket...

Vi kan enten få laget et design som alle kan få laste ned og ta med til et reklamebyrå der man bor slik at de kan trykke opp merket (i det antall eksemplarer hver enkelt måtte ønske), eller så kan vi satse på forhåndsbestilling (og betaling). Da kan man i det minste få litt kvantumsrabatt.

Men ville helst fått på plass nytt domenenavn først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst registrere et nytt domenenavn (skifte navn på sidene til noe litt sprekere som allerede er "bestemt") og så trykke opp stickers med det nye navnet på.

Men ville helst fått på plass nytt domenenavn først...

Dersom du bytter domene innen rimelig tid så er det ikke noe poeng å trykke opp merker med det gamle nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...