Gå til innhold

Egen logo


aceex
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... men jeg vurderer fortsatt navnebytte... ;)

Har bare vært litt for travel i det siste. Skal ha eksamen i Kjemi på mandag og Matte A på torsdag. Pengene mine har også fått ben å gå på. Skulle helst vært en tur i Langhus for å fått betalt/henta noen felger, men jeg rekker ikke det engang. Krise hvis de blir solgt i løpet av uka.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke så lyst til å poste navnet på forumet før jeg har registrert domenet. Risikerer bare at noen tar det før meg...

Kan si såpass at det er et litt mer "klubbaktig" navn (ikke misforstå, ikke noe BMW Car Club Norway opplegg), ikke så seriøst og firmaaktig som bmwguiden.no er. Får mailer fra folk om alt slags rart.. det virker som de tror det er et firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar!

Jeg sysler en del med utvikling av egne logoer, har sikkert mange gode innspill å komme med hvis du er interessert!

Jeg vil gjerne få sende deg en mail med logoen til mitt nye mekkelokale, vil ikke poste den her i tilfelle den blir stjålet.

Har du en email jeg kan nå deg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg hvor jeg kan få tak i dekkposer så skal jeg fikse. :roll:

Er vel ikke verre enn å svinge innom et hvilket som helst bilverksted eller bensinstasjon som selger dekk (pleier stå utenfor hos de som har) og høre der? I verste fall må du vel ut med noen tiere, men jeg er ikke vanskelig der... :) Det ligger vel noen rundt der du bor. Er vel masse bilforhandlere på Ensjø ihvertfall. De har nok slikt. Har du navnet på noen rundt der så kan jeg ringe og høre.

Forøvrig mulig jeg kan klare å få til noe på lørdag, mens madammen er på ridestevne, men jeg BØR jo lese... :?

Har du plass til hjulene i garasjen forresten? Skal slippe å drasse de opp i leiligheten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virket som en super ide. har ikke rykket og lest gjennom før nå. jeg er og medlem av www.Midtnorskgatebil.com og der er logoen akk d. tror vi betalte 100 for vert merke men jeg kan ordne goe priser gunnar vist d blir intresangt og som d ble sakt over, mange kjøper sikkert flere. d gjorde vertfall jeg me midtnorsk. :) og folk kan vel betale på forskudd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en egen logo til dette forumet....

kunne gjerne kjørt rundt med et lite merke i vinduet med en liten logo.

Kansje noen andre som er med ser det, og kommer å tar av en liten prat..... :lol:

Kul ide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...