Naitsirk Skrevet Mars 23, 2004 Share Skrevet Mars 23, 2004 Trur kansje at vi e LITT OFF topic nu , all matpratn... se heller sia www.matprat.no ves dokker e interisert i d:) Sir heller telbake tel navneforslagan..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2004 Sløvt dette her! Få gang på brainstormingen. racerne.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2004 Share Skrevet Mars 24, 2004 lusekjørerne.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2004 Snakk for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 b-m-w.dk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 En ting, om vi skal ha en url som tekst, bør det jo være en url som virker. Ellers blir det jo bare teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 En ting, om vi skal ha en url som tekst, bør det jo være en url som virker. Ellers blir det jo bare teit helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2004 Er det noen som har sagt noe annet, da? Den må jo såklart funke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 27, 2004 Share Skrevet Mars 27, 2004 ingen som sier noe anne, bare at jeg var eni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 Vel, b-m-w.dk funker snart Bare det at dk-hostmaster.dk er litt treige til å aktivere domener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 Hvorfor i all verden skal vi fremstå som danske? Dessuten, hvis du allerede har "tatt" www.b-m-w.dk så kan jo ikke gr bruke denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 sei ikkje meire, vi e ikkje dansk... helst .net eller .no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 åhåi.. om gr hadde ville hatt det så hadde det jo ikke vært noe prob for meg det. men samme faen.. trenger ikke gi noen et domene jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2004 Takk for tilbudet, noterer meg navnet, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Skrevet Mars 28, 2004 Share Skrevet Mars 28, 2004 Får henge meg på med forslaga jeg og da! Har ikke sjekka om de er ledig men... bimmer.no, Mtech.no, Mpower.no, Carfreaks.no, racingschool.no, og da trenger det jo ikke være med .no men noen annet evt... Så da kan dere kaste dere over de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå