Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ordens skyld, det korrekte navnet er E30 M3 Sport Evolution.

Og ja, det er ihvertfall 4 stykker som jeg 100% sikkert kommer på i farten, men jeg tror det er flere, kanskje 5-6.

Skrevet

En blå :? i Stavanger, da må den være omlakkert, siden SE bare ble levert i sort og rød. De tre jeg vet om er to røde og en sort, alle tre i BMWCCN medlemmers eie.

Skrevet

Stemmer det Torleif. Den ble skadet under transport da den kom fra fabrikken. Ble sendt tilbake og de lakkerte den mørk blå. Husker ikke hva fargen heter. Så den er jo original da. Ble solgt ny etter den ble lakkert.

Skrevet

Kan være du har rett, men jeg jobbet i 6 måneder for å få den fargen jeg ville på CSL'en, svaret var NEI;NEI;NEI.

Jeg ville ha BRG som min GT er, fordi jeg mener dette er en av de fineste fargene som finnes.

Skrevet

Det hadde vært lekkert. Og siden du har en GT også.

Det er meg som skrev den posten på bmwcn forumet om GTen som er kommet til Stavanger. Ja, det er en meget flott farge.

Skrevet
En blå :? i Stavanger, da må den være omlakkert, siden SE bare ble levert i sort og rød. De tre jeg vet om er to røde og en sort, alle tre i BMWCCN medlemmers eie.

De tre du tenker på er vel de samme tre som jeg har i bakhodet når det gjelder BMW CCN-medlemmer. + den blå :shock: i Stavanger + at den forrige eieren av den røde i det høye nord har ennå en Sport Evo.

Ang. den blå, så var denne nevnt i en artikkel fra BMW CCN Rogaland i Fahrfreude 3 eller 4, 2003. Og den femte bilen (han som en stund hadde 2 stk SE) skrev noe om dette på forumet en gang, at han hadde to og skulle selge den ene.

Håper du skjønte dette når jeg forsøkte å legge meg på samme linje som deg uten å røpe navn eller noe... :)

Skrevet

hehe :D Sorry as, ble bare litt pissed, glemte jo faen mæ at d e første idag :D Trur dere hadde reagert med d samme, har jo en ford sjøl, men syntes ikke at d ford-logoan hørte hjemme her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...