///M Skrevet April 8, 2004 Share Skrevet April 8, 2004 Får se en E46 M3 hver dag.. Står i parkeringen like ved huset. Gærn bil ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 9, 2004 Share Skrevet April 9, 2004 ahhan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 9, 2004 Share Skrevet April 9, 2004 Jeg ser ofte en E46 M3 jeg også men den er somregel så skitten og fæl at det er ikke noe vakkert syn Det er sikkert Norges minst påpassede E46 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 10, 2004 Forfatter Share Skrevet April 10, 2004 Eiern er sikkert en rik kar som ikke vet hva han kjører, behandler bilen som en corolla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2004 Share Skrevet April 10, 2004 Er ganske få E46 M3er her i Stavanger. Tror jeg vet om iallfall tre eller noe. En blå Hamann-stylet M3, en svart/mørk M3 som jeg har observert med et par jenter i og en blå standard M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2004 Share Skrevet April 10, 2004 Er ganske få E46 M3er her i Stavanger. Tror jeg vet om iallfall tre eller noe. En blå Hamann-stylet M3, en svart/mørk M3 som jeg har observert med et par jenter i og en blå standard M3... Og mange mange fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2004 Share Skrevet April 10, 2004 Kom på en grå også nå, men det er de E46 M3ene jeg har sett her tror jeg... Vet du om så veldig mange til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet April 10, 2004 Share Skrevet April 10, 2004 Har sett kunn 3 E46 M3 i oslo Sort,Sølv og Lyseblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 Er ganske få E46 M3er her i Stavanger. Tror jeg vet om iallfall tre eller noe. En blå Hamann-stylet M3, en svart/mørk M3 som jeg har observert med et par jenter i og en blå standard M3... Og mange mange fler. Anbefaler deg og svinge innom Hellestø på Sola, er en meget fet ny M3 der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 Var ikke feil denne nei. Men den er ikkeny 2001 modell med 34 000km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 Var ikke feil denne nei. Men den er ikkeny 2001 modell med 34 000km på telleren. Å var en kamerat så sa den var ny, men den er hvertfall velholdte da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 Hadde bare lottoen gått inn i går....drømme drømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 Jeg vet at Hellestø har en del M3er ja, tror de har hatt 2-3 om gangen innimellom, men biler som står hos bilbutikker var ikke blant de jeg regna med. Er jo langt fra sikkert at de ender opp her i området... Pen M3 forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 11, 2004 Forfatter Share Skrevet April 11, 2004 Hadde bare lottoen gått inn i går....drømme drømme HeHe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2004 Share Skrevet April 11, 2004 ...men biler som står hos bilbutikker var ikke blant de jeg regna med. ... Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå